Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Michelle Cuvelier komt ook af.Zo'n 79.999 anderen![]()
Michelle Cuvelier komt ook af.
En Tool gaat terug in Europa touren. Dus dan zal Thibault ook wel komen
HYPED!Zou van een betrouwbare bron komen,don't get to hyped about it.
![]()

Wat trekt je aan om plots naar RW te gaan?Foo Fighters op Werchter, die sluiten af op 7/7. Het zal een eerste keer zijn dat ik naar daar ga, buiten een passage op Werchter Boutique enkele jaren geleden. Benieuwd wie er nog gaat komen die dag.
Mijn vrouw en haar zus. En FF wil ik wel eens zien.Wat trekt je aan om plots naar RW te gaan?
Heel goed! Duizend keer meer sfeer in het publiek dan bij Black Veil Brides (voorprogramma) maar stiekem toch blij dat ik die ook meegepikt heb. Ze zijn echt tevreden met het Belgisch publiek en komen graag regelmatig terug, das wel duidelijk. Zal je de setlist even doorsturen.@BlackOccult hoe was het bij Halestorm?
Ja dit jaar kan ik mss wel is afzakken naar Dessel dus why notZou van een betrouwbare bron komen,don't get to hyped about it.
![]()
Foo Fighters op Werchter, die sluiten af op 7/7. Het zal een eerste keer zijn dat ik naar daar ga, buiten een passage op Werchter Boutique enkele jaren geleden. Benieuwd wie er nog gaat komen die dag.
Green Day wordt ook vaak genoemd om op RW te spelen,waarschijnlijk wel andere dag.
Judas Priest,Corey Taylor solo,Bruce Dickinson solo,Avenged Sevenfold,Bring Me The Horizon,Electric Callboy,Queens Of The Stone Age worden genoemd voor Graspop.
Er zijn er terug die hopen op Metallica voor Graspop omdat ergens ene Fransman ze zou geleakt hebben voor Hellfest.
Volgens velen wel betrouwbare bron.
Green Day hun tour loopt week voor Rock Werchter af, dus zal niks worden dat.
Dus ik zou het zeker niet uitsluiten.Oh! We’re also headlining a buuuunch of festivals in Europe this summer too![]()

Lijkt me quasi onmogelijk aangezien ze een Europese stadiontour doen volgende zomer.Er zijn er terug die hopen op Metallica voor Graspop omdat ergens ene Fransman ze zou geleakt hebben voor Hellfest.
Volgens velen wel betrouwbare bron.
Klopt, zijn eigen werk vind ik absolute bagger, maar zijn live optreden in Londen bijvoorbeeld is dan weer top maar daar speelt hij akoestisch nummers van Stone Sour, Slipknot maar ook van The Cure en CCR etc.Corey Taylor solo vind ik nu wel maar niks. Muzikaal midlifecrisis project
Inderdaad die live in Londen is mijn go to muziek als ik kookKlopt, zijn eigen werk vind ik absolute bagger, maar zijn live optreden in Londen bijvoorbeeld is dan weer top maar daar speelt hij akoestisch nummers van Stone Sour, Slipknot maar ook van The Cure en CCR etc.