Live muziek & optredens

En Tool gaat terug in Europa touren. Dus dan zal Thibault ook wel komen

Zou van een betrouwbare bron komen,don't get to hyped about it.

lHq1Jdi.png

Foo Fighters op Werchter, die sluiten af op 7/7. Het zal een eerste keer zijn dat ik naar daar ga, buiten een passage op Werchter Boutique enkele jaren geleden. Benieuwd wie er nog gaat komen die dag.

Green Day wordt ook vaak genoemd om op RW te spelen,waarschijnlijk wel andere dag.

Judas Priest,Corey Taylor solo,Bruce Dickinson solo,Avenged Sevenfold,Bring Me The Horizon,Electric Callboy,Queens Of The Stone Age worden genoemd voor Graspop.

Er zijn er terug die hopen op Metallica voor Graspop omdat ergens ene Fransman ze zou geleakt hebben voor Hellfest.
Volgens velen wel betrouwbare bron.

Green Day wordt ook vaak genoemd om op RW te spelen,waarschijnlijk wel andere dag.

Judas Priest,Corey Taylor solo,Bruce Dickinson solo,Avenged Sevenfold,Bring Me The Horizon,Electric Callboy,Queens Of The Stone Age worden genoemd voor Graspop.

Er zijn er terug die hopen op Metallica voor Graspop omdat ergens ene Fransman ze zou geleakt hebben voor Hellfest.

Green Day hun tour loopt week voor Rock Werchter af, dus zal niks worden dat.

Kans lijkt groot dat het weer Pearl Jam gaat worden.

Lijkt me quasi onmogelijk aangezien ze een Europese stadiontour doen volgende zomer.
Puur qua datums zou het kunnen maar dan hebben ze geen 3 weken tussen hun 2 delen show in om terug naar huis te keren. Als ik me niet vergis doet Metallica niet meer mee aan EU tours van 6-8 weken zonder het thuisfront te zien dus ik vrees er wat voor.

Voor de rest al heel veel geruchten zien passeren die mij hoegenaamd niet boeien maar bon, het is niet dat ik nog voor de headliners ga naar zulke festivals. Als de kleine lettertjes interessant genoeg zijn om mij overdag bezig te houden kan ik daarna wel genoeg inpilsen om de rest vol te houden ook.

Terug
Bovenaan