Mr.Anderson
Well-known member
18/11 Corey Taylor in Tilburg. Ik kijk er naar uit!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond het best genietbaar met Turbines/Pigs als duidelijk hoogtepunt@Intergalactic ; wat vond jij ?

Ik weet niet wie dit in het conceroverzicht op de frontpage heeft gezet, maar merci! Net ticketje gekocht.![]()
Nihiloxica + KOKOKO!
Een broeierige avond vol Afro-experiment in Muziekclub Wintercircus met twee straffe bands: Nihiloxica (Oeganda) en KOKOKO! (Congo)www.viernulvier.gent![]()

Volledig mee akoord. Ik hoop vooral dat hij uit de kosten geraakt om zo verder te doen.Scratch + snuff (Trefpunt en De Roes vooral) heeft wel een goeie run achter de rug!
Ik was heel enthousiast dat hij terug komt, gezien ik vorig jaar te laat was met tickets ... maar deze prijzen zijn echt ridicuul. Ik ben heel grote fan, maar zo'n bedragen aan 1 artiest geven, dat doe ik niet*. Ik heb hem ook al 2 keer gezien, 't zal daar toch bij blijvenBruce Springsteen terug op Werchter 2/7
Tot zover het gevoel dat het zijn afscheidstournee was dit jaar![]()
. Over hoeveel spreken we dan?Ik was heel enthousiast dat hij terug komt, gezien ik vorig jaar te laat was met tickets ... maar deze prijzen zijn echt ridicuul. Ik ben heel grote fan, maar zo'n bedragen aan 1 artiest geven, dat doe ik niet*. Ik heb hem ook al 2 keer gezien, 't zal daar toch bij blijven.
* Tenzij er toch nog een Dire Straits reünie komt.
Over hoeveel spreken we dan?
Yep. 12 jaar geleden ben ik hem voor die prijs met 2 gaan zien in Parijs ... Op die tijd is de prijs dus gewoon verdubbeld. En ik vond dat toen al heel prijzig voor 1 artiest, hoe goed ik die artiest ook vind. Die Golden Circle was €208 dacht ik?137, en dan sta je gewoon nog maar op de weide en niet in de Golden Circle. Je mag het zoveel over inflatie hebben als je wil, maar het komt toch vooral neer op Live Nation die haar quasi monopolie bljft uitbuiten en ook hier Amerikaanse praktijken en prijzen er blijft door duwen. De ticketverkoop toont dat we het toch blijven slikken.

), moest ik hem nog nooit live gezien hebben zou ik allicht ook wel nog overstag gegaan zijn.