Live muziek & optredens

Amai daar was echt niets te vinden, buiten een paar vervallen restaurants.

Via de Michelin app “bar(t) a vin” gevonden. Lekker!! 😳

Als je het niet erg vindt om een beetje te stappen /de tram te nemen voor twee haltes heb je restaurant tot straks op de Bredabaan waar je wel degelijk kunt eten. Het is niet zo groot dus misschien wel eens horen of je moet reserveren.

Verder heb je ook nog enkele restaurants aan de Kinepolis die makkelijk bereikbaar zijn vanaf het Sportpaleis. Hangt er allemaal natuurlijk af van hoeveel tijd je hebt.

Misschien dat ze op Pukkelpop spelen? Eind augustus in Ierland..

Edit: hmm nevermind 17-20/8 is Pukkelpop, zal iets te dichtbij de CA dates zijn, jammer

Laatst bewerkt:
Gisteren Busta Rhymes en 50 cent. Busta was echt de max. Jammer dat het zo kort was, maar was 1 van de beste dingen in het genre dat ik al gezien heb.
50 ook super goed, heeft natuurlijk de ene monsterhit na de andere, alleen weinig interactie met het publiek en het laatste kwartier was er wat teveel aan.

Gisteren Busta Rhymes en 50 cent. Busta was echt de max. Jammer dat het zo kort was, maar was 1 van de beste dingen in het genre dat ik al gezien heb.
50 ook super goed, heeft natuurlijk de ene monsterhit na de andere, alleen weinig interactie met het publiek en het laatste kwartier was er wat teveel aan.
Heeft hij den truck gedaan waarbij z'n kleren van hem glijden tot hij in z'n marcelleke staat? Weet niet meer op welk liedje hij dat deed.

Woensdag naar Fall Out Boy geweest en vanavond naar British Invasion in Sittard met 3 cover/tribute bands van Arctic Monkeys, Editors en Muse.

Waar kan je in de buurt van Sportpaleis eten? Wij zitten er morgen zo’n 10u (tennis event) en indoor zal er buiten chips geen eten voorzien zijn 😒

Beetje laat maar misschien handig voor andere mensen: paar maand geleden zijn wij bij Ama-la in Deurne gaan eten. Dat is een kwartier doorstappen van het Sportpaleis. Heel goed Aziatisch restaurant en schappelijk van prijs.

Kan ik in de straten rond De Roma parkeren ?
Normaal gezien zou ik de P+R's proberen maar ik ga vanavond zo grandioos te laat komen op die manier. Het is dus rond De Roma parkeren of ticketswap...

Alvast bedankt voor de tips, ik kom vanuit O-VL

Kan ik in de straten rond De Roma parkeren ?
Normaal gezien zou ik de P+R's proberen maar ik ga vanavond zo grandioos te laat komen op die manier. Het is dus rond De Roma parkeren of ticketswap...

Alvast bedankt voor de tips, ik kom vanuit O-VL
Trix parking/langszij spoorweg richting snelwegen is denk nog geen 10a15min snel wandelen? Je kan zeker parkeren. Maar is best drukke buurt.

Zal Trix proberen maar dat is zelf een concertzaal ?
Idd. Daar de algemene parking van
Eens vlug maps erbij gehaald en wandelafstand is toch al direct 20min. En betalend(6euro).

Bij nader inzien ben je dan eigenlijk beter af met de P+R "parking West Rivierenhof" te nemen. Volgens Google maps wandelafstand 18min.
Dus iets korter wandelen, gratis, en je kan eventueel nog één of 2 haltes de tram nemen.

Regi gezien in het Sportpaleis want ik moest van mijn vrouw. Geparkeerd aan park Spoor Oost en gelukkig snel weggeraakt. Optreden was wat buiten de comfortzone maar Linda Mertens was wel een zeer aardige verrassing. Regi weet de zaal wel in te pakken. Soms wat mindere stukken en, maar dat is eigen aan het genre?, redelijk wat (overbodige) covers. Retrosetje was tof, maar ik heb toch wat Duvels nodig om daarop los zu gehen.

Pauline mag er wel zijn. :unsure:

Niet dat de muzieksmaak van mijn madam zo om over naar huis te schrijven is maar dan ga ik toch liever mee naar Beyoncé of Bruno Mars. :unsure:
Het kan nog altijd erger, denk ik dan. Een vrouw die je meesleurt naar Disney On Ice of Schlagerfestival. Al zal dat laatste doenbaar zijn met 5 Duvels, dan dans ik mijn gat eraf. :unsure:

Maar het was een avond vol "handjes in de lucht"-muziek. Met de nodige geforceerde interactie met het publiek: heeeyy - hoooo!! Oea-oea, ...

Volgende jaar moet ik wellicht mee naar Regi vs Milk Inc in het Sportpaleis. Maar eerlijk: het viel mee, zeker bepaalde stukken die me nostalgisch deden voelen naar de nillies. En de missus was blij. Happy wife, happy life.

Terug
Bovenaan