Live muziek & optredens

Ik weet niet wie dit in het concertoverzicht op de frontpage heeft gezet, maar merci! Net ticketje gekocht. :)

Laatst bewerkt:
Het kan aan mij liggen maar ik vind de programmatie in de Vooruit viernulvier de laatste tijd vrij mager. Vroeger kwam ik daar echt heel frequent maar nu is dat al super lang geleden.

KOKOKO! wil ik wel eens meepikken, misschien eens zien of we de gezinsagenda aangepast krijgen.

November voorlopig:

9/11: Explosions in the Sky @ AB
10/11: Armand Hammer @ Bota
17/11: Mala, Kahn en Commodo @Ampere
20/11: Forest Swords @ AB

Bruce Springsteen terug op Werchter 2/7

Tot zover het gevoel dat het zijn afscheidstournee was dit jaar :unsure:
Ik was heel enthousiast dat hij terug komt, gezien ik vorig jaar te laat was met tickets ... maar deze prijzen zijn echt ridicuul. Ik ben heel grote fan, maar zo'n bedragen aan 1 artiest geven, dat doe ik niet*. Ik heb hem ook al 2 keer gezien, 't zal daar toch bij blijven :(.

* Tenzij er toch nog een Dire Straits reünie komt.

Laatst bewerkt:
Ik was heel enthousiast dat hij terug komt, gezien ik vorig jaar te laat was met tickets ... maar deze prijzen zijn echt ridicuul. Ik ben heel grote fan, maar zo'n bedragen aan 1 artiest geven, dat doe ik niet*. Ik heb hem ook al 2 keer gezien, 't zal daar toch bij blijven :(.

* Tenzij er toch nog een Dire Straits reünie komt.
Over hoeveel spreken we dan?

Over hoeveel spreken we dan?

137, en dan sta je gewoon nog maar op de weide en niet in de Golden Circle. Je mag het zoveel over inflatie hebben als je wil, maar het komt toch vooral neer op Live Nation die haar quasi monopolie bljft uitbuiten en ook hier Amerikaanse praktijken en prijzen er blijft door duwen. De ticketverkoop toont dat we het toch blijven slikken.

Zaterdag naar QOTSA in Düsseldorf. Ben benieuwd. Gaat de derde keer worden. Ik ben niet echt "fan" van 1 bepaalde band, maar eerder van liedjes/albums, maar QOTSA behoort wel tot de groepen waar ik veel van goed vind. Vooral hun ouder werk.

Dan nog 24 november naar Ramkot in de Muziekgieterij in Maastricht. Al eens gezien op Bruis (festival van de Muziekgieterij) en waren toen echt goed. Voor die paar €'s wou ik ze nog wel eens meepikken.

Ik heb 123 betaald voor Nijmegen.
Vorig jaar was in Landgraaf een 106 fzo dus toch ook mooie stijging. En vorig jaar zelfs maar 76 voor Parijs.

137, en dan sta je gewoon nog maar op de weide en niet in de Golden Circle. Je mag het zoveel over inflatie hebben als je wil, maar het komt toch vooral neer op Live Nation die haar quasi monopolie bljft uitbuiten en ook hier Amerikaanse praktijken en prijzen er blijft door duwen. De ticketverkoop toont dat we het toch blijven slikken.
Yep. 12 jaar geleden ben ik hem voor die prijs met 2 gaan zien in Parijs ... Op die tijd is de prijs dus gewoon verdubbeld. En ik vond dat toen al heel prijzig voor 1 artiest, hoe goed ik die artiest ook vind. Die Golden Circle was €208 dacht ik? :crazy:

En dan moet je nog eten en drinken, er geraken, eventueel overnachten, ...

Maar kijk, het was weer direct uitverkocht dus ja, want kan je er aan doen? Enfin, het zal nu echt wel een van de laatste keren zijn dat je hem live gaat kunnen zien (hoewel die op het podium nog altijd fitter lijkt dan ik ooit geweest ben denk ik :unsure:), moest ik hem nog nooit live gezien hebben zou ik allicht ook wel nog overstag gegaan zijn.

Daarstraks een mail van de AB, staking NMBS morgenavond vanaf 22 uur. Gelukkig doen die moeite om hun bezoekers te informeren of ik stond daar mooi met de trein en geraakte niet meer thuis.

Ticket voor Slift in de AB is binnen, ik zie jullie daar. :love:

yes-ayye.gif

Foo Fighters op Werchter, die sluiten af op 7/7. Het zal een eerste keer zijn dat ik naar daar ga, buiten een passage op Werchter Boutique enkele jaren geleden. Benieuwd wie er nog gaat komen die dag.

Terug
Bovenaan