Ik was er ook, wat vond je er van?27/10 Black Country, New Road (De Roma)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was er ook, wat vond je er van?27/10 Black Country, New Road (De Roma)
Vind die zaal vergelijkbaar met de kreun maar dan beter qua geluid.Black Box Revelation in Cactus Club gisteren.
Eerste keer Cactus Club, wist niet dat het zo klein was, maar dat maakte het wel leuk en je stond eigenlijk overal gewoon lekker dicht bij het podium, geen nood om een half uur vooraf al een goed plaatsje te moeten claimen ook.
Geen superfan op zich, maar sfeer zat goed, de sound zat goed, heb me wel geamuseerd.
Ook gezien, maar ik kan niet, had graag ook geweestVind die zaal vergelijkbaar met de kreun maar dan beter qua geluid.
Zaterdag 16 maart geeft Bizkit Park er hun ‘10 years of nu-metal mayhem’.
Ik zal wel gaan denk ik. Feestje die ik niet wil missen.

Europa was dit jaar in het najaar, mss dat dit volgend jaar ook al zal zijn.![]()
Blink-182 Add 2024 Tour Dates
The reunited trio will play even more concerts in support of the new album One More Time…pitchfork.com
Misschien dat ze op Pukkelpop spelen? Eind augustus in Ierland..
Edit: hmm nevermind 17-20/8 is Pukkelpop, zal iets te dichtbij de CA dates zijn, jammer
Ik ben verliefd op May KershawIk was er ook, wat vond je er van?
Al uitverkocht.. Op 6 dagen tijd. LapVind die zaal vergelijkbaar met de kreun maar dan beter qua geluid.
Zaterdag 16 maart geeft Bizkit Park er hun ‘10 years of nu-metal mayhem’.
Ik zal wel gaan denk ik. Feestje die ik niet wil missen.
Alleen voor Bohren heb ik echt al een ticket, al de rest is nog af te wachten. 
Smote
Ja maar mannekes. Deze band kende ik nog niet, net naar hun nieuwste geluisterd. All I can say is: "ja, hallo". Laat me zeker weten wanneer ze nog eens passeren in ons land.23/11 Smote (roes)
Ufomammut
Cool, heb ze alleen nog maar in Magasin4 zien spelen, net na de release van "8" (of is het nu "25/11 Ufomammut ergens in een of ander west-vlaams hol![]()
"?) Dat was een heerlijk concert.Colour Haze wil ik nog eens zien, maar Brussel - Mol is geen goeie verbinding en met de auto naar Brussel karren zie ik niet zitten. Ik zie dat Lankum die avond in Trix speelt, mogelijk ga ik daar eens heen. Want twee keer Regi in het najaar is echt wel veel, ook al is het met Linda.Voor november staat het volgende op mijn radar, maar onwaarschijnlijk dat ik ze allemaal zal doenAlleen voor Bohren heb ik echt al een ticket, al de rest is nog af te wachten.
9/11 Bohren & Der Club of Gore (bota)
15/11 Colour Haze (bota)
23/11 Smote (roes)
25/11 Alkerdeel in Gent of Ufomammut ergens in een of ander west-vlaams hol![]()

Is zowaar een eenmansproject. Live wel met een band blijkbaar.Ja maar mannekes. Deze band kende ik nog niet, net naar hun nieuwste geluisterd. All I can say is: "ja, hallo". Laat me zeker weten wanneer ze nog eens passeren in ons land.