Live muziek & optredens

Black Box Revelation in Cactus Club gisteren.

Eerste keer Cactus Club, wist niet dat het zo klein was, maar dat maakte het wel leuk en je stond eigenlijk overal gewoon lekker dicht bij het podium, geen nood om een half uur vooraf al een goed plaatsje te moeten claimen ook.

Geen superfan op zich, maar sfeer zat goed, de sound zat goed, heb me wel geamuseerd.

Black Box Revelation in Cactus Club gisteren.

Eerste keer Cactus Club, wist niet dat het zo klein was, maar dat maakte het wel leuk en je stond eigenlijk overal gewoon lekker dicht bij het podium, geen nood om een half uur vooraf al een goed plaatsje te moeten claimen ook.

Geen superfan op zich, maar sfeer zat goed, de sound zat goed, heb me wel geamuseerd.
Vind die zaal vergelijkbaar met de kreun maar dan beter qua geluid.

Zaterdag 16 maart geeft Bizkit Park er hun ‘10 years of nu-metal mayhem’.

Ik zal wel gaan denk ik. Feestje die ik niet wil missen.

Vind die zaal vergelijkbaar met de kreun maar dan beter qua geluid.

Zaterdag 16 maart geeft Bizkit Park er hun ‘10 years of nu-metal mayhem’.

Ik zal wel gaan denk ik. Feestje die ik niet wil missen.
Ook gezien, maar ik kan niet, had graag ook geweest :cry:

Misschien dat ze op Pukkelpop spelen? Eind augustus in Ierland..

Edit: hmm nevermind 17-20/8 is Pukkelpop, zal iets te dichtbij de CA dates zijn, jammer
Europa was dit jaar in het najaar, mss dat dit volgend jaar ook al zal zijn.

Kweet wel nog dat we onze tickets voor blink al in oktober hadden gekocht. Wie weet in de loop van november...

Relatief gevulde november voor de boeg.

Queens of the stone age - Sportpaleis ( met de dochter.)

Lady Linn and her Magnificent Sevem - CC het Spoor Harelbeke (met de vriendin)

Brutus - Vooruit Gent ( met de dochter)

Sting - Vorst Nationaal (Ik heb geen idee met wie van de twee)

Voor november staat het volgende op mijn radar, maar onwaarschijnlijk dat ik ze allemaal zal doen :unsure: Alleen voor Bohren heb ik echt al een ticket, al de rest is nog af te wachten.

9/11 Bohren & Der Club of Gore (bota)
15/11 Colour Haze (bota)
23/11 Smote (roes)
25/11 Alkerdeel in Gent of Ufomammut ergens in een of ander west-vlaams hol :unsure:

Hier voorlopig enkel The Darkness op 22 november in de AB

Wat er wel op het lijstje staat en waar ik graag naartoe zou gaan, maar nog niet zeker
7/11 - Halestorm (ab)
12/11 - Queens Of The Stone Age (Sportpaleis)
24/11 - Brutus (Vooruit)

Laatst bewerkt:
23/11 Smote (roes)
Ja maar mannekes. Deze band kende ik nog niet, net naar hun nieuwste geluisterd. All I can say is: "ja, hallo". Laat me zeker weten wanneer ze nog eens passeren in ons land.

25/11 Ufomammut ergens in een of ander west-vlaams hol :unsure:
Cool, heb ze alleen nog maar in Magasin4 zien spelen, net na de release van "8" (of is het nu "♾️"?) Dat was een heerlijk concert.

Voor november staat het volgende op mijn radar, maar onwaarschijnlijk dat ik ze allemaal zal doen :unsure: Alleen voor Bohren heb ik echt al een ticket, al de rest is nog af te wachten.

9/11 Bohren & Der Club of Gore (bota)
15/11 Colour Haze (bota)
23/11 Smote (roes)
25/11 Alkerdeel in Gent of Ufomammut ergens in een of ander west-vlaams hol :unsure:
Colour Haze wil ik nog eens zien, maar Brussel - Mol is geen goeie verbinding en met de auto naar Brussel karren zie ik niet zitten. Ik zie dat Lankum die avond in Trix speelt, mogelijk ga ik daar eens heen. Want twee keer Regi in het najaar is echt wel veel, ook al is het met Linda. :unsure:

En vermoedelijk 1 december Vemod.

Ik vind de productie van dat album niet heel fijn om eerlijk te zijn, te weinig dynamisch bereik ofzo.
Live zal dat wel dik ok zijn denk ik.

Ik had ook dat gevoel maar hij heeft blijkbaar eens gebabbeld met Kiss of Scorpions... Die hun afscheidstournee duurt al 25 jaar.
Soit, vrijdag tickets bestellen voor Nijmegen. Iets verder rijden maar gezien de gemiddelde parkingstress op Werchter anderhalf uur sneller thuis.

Terug
Bovenaan