Live muziek & optredens

Verdacht goedkope tickets, een pint zal wel 8euro kosten.
Nee hoor, Baroeg is altijd zo goedkoop.

Gisteren dagje Crammerock gedaan. Jaren geleden dat ik er nog eens was en dat is toch ook ferm uit zijn voegen gebarsten. Wel nog gezellig!
Sons was dik in orde
Brutus veel beter dan op Alcatraz.
Heideroosjes pure fun, zoals altijd.
White Lies klonk ook nog wel ok
Noel Gallagher was sterk. Al merk je toch dat nog steeds heel veel volk daar enkel voor de Oasis nummers staat.

Optreden was goed, en bij de klassiekers ging gans het plein mee uiteraard, al mocht het voor mij mss nog iets langer geduurd hebben.
Support acts vond ik ook niet slecht (Olsan & Uber Dope), hoewel dat eigenlijk niet echt mijn genre is ('t hof is toch nog iets anders).

Organisatie wel niet zo geweldig (en duur) imo, toch qua catering:
  • Zo'n dwaze cashless kaart, waarvan je bij de refund bij overschot al een euro kwijt bent, en om je saldo te bekijken al een account moet aanmaken :sop:
  • 3,40 euro voor een 25cl pint + 0,50 euro voor een herbruikbar beker
    • die laatste kan je wel terug inwisselen, maar enkel in de recycle punten, niet aan de bars (één voor de ander)
  • lang aanschuiven voor drank, sukkelen met die bakskes, beetje weinig mensen precies, niet proactief pinten tappen, like wtf, die gaan niet warm worden hoor

Optreden was goed, en bij de klassiekers ging gans het plein mee uiteraard, al mocht het voor mij mss nog iets langer geduurd hebben.
Support acts vond ik ook niet slecht (Olsan & Uber Dope), hoewel dat eigenlijk niet echt mijn genre is ('t hof is toch nog iets anders).

• Zo'n dwaze cashless kaart, waarvan je bij de refund bij overschot al een euro kwijt bent, en om je saldo te bekijken al een account moet aanmaken :sop:
    • die laatste kan je wel terug inwisselen, maar enkel in de recycle punten, niet aan de bars (één voor de ander)
  • lang aanschuiven voor drank, sukkelen met die bakskes, beetje weinig mensen precies, niet proactief pinten tappen, like wtf, die gaan niet warm worden hoor

Eigenlijk allemaal te wijten dus aan de paljassen van Bevers & Bevers, met hun semi monopolie aan veel te duur verkochte goedkope brol dat ze nu nog duurder kunnen verkopen nu het cashless geworden is.

Gisteren dagje Crammerock gedaan. Jaren geleden dat ik er nog eens was en dat is toch ook ferm uit zijn voegen gebarsten. Wel nog gezellig!
Sons was dik in orde
Noel Gallagher was sterk. Al merk je toch dat nog steeds heel veel volk daar enkel voor de Oasis nummers staat.

Was wel grappig toen Noel plots naast mij stond te pissen 😅

Eigenlijk allemaal te wijten dus aan de paljassen van Bevers & Bevers, met hun semi monopolie aan veel te duur verkochte goedkope brol dat ze nu nog duurder kunnen verkopen nu het cashless geworden is.
Idd.

En dan nog eens allemaal frietkot eten, burgers, braadworst, ... frieten, frikandel, ... al die rommel.
Oja, en ook een "echte" hamburger voor 13,80 euro, ja kzal me gaan haasten :rofl:
Een pasta, of wok schoteltje had anders wel gemogen.

Ik ben er nu. Toch wel een pak minder volk dan gisteren denk ik. Nog maar juist toegekomen en kan eigenlijk gewoon tot vanvoor gaan staan.

Heb er blijkbaar goed aangedaan om eerst langs de BK te passeren. 😁 Ticket 20€ en 2 hamburgers voor 8€. Nog nooit zo goedkoop weg geweest.

Sons was dik in orde
100% mee eens.

Ben totaal niet van de regio en het viel me op dat t een uit de kluiten gewassen chirotentfuif is :p

Vond t supergezellig en wel handig met de 2 podia tegenover elkaar bij de mainstages.
Heideroosjes en Sons was dikke pret, muzikaal Noel Gallagher toch wel de verwachtingen dik ingelost. Ben fan van zn solowerk, al leek t merendeel los te gaan bij de Oasistracks.

Toch straf dat ze zo ene konden strikken.

Ben totaal niet van de regio en het viel me op dat t een uit de kluiten gewassen chirotentfuif is :p
Zo is het ook begonnen 😅
Allez als een "festival" van jeugdhuis de Cramme.

Die hebben elk jaar wel fijne namen. Heb daar ooit Therapy? en The Wailers gezien. Toen werd de rest vd affiche wel nog gevuld met CPeX, Milk Inc en zulke toestanden.

blink-182 was dik in orde! :love:

Alleen jammer van het uur file op weg naar huis op de E17... ff alles op één rijstrook gooien:wallbash:
Het was een uur aanschuiven om af de parking van park spoor oost te rijden.. absurd.

Gisteren ook mijn eerste optreden in het sportpaleis in +15j. Dik in orde!
Enkel spijtig van die gsm's. Sommige kunnen die echt niet loslaten en moeten elk ding filmen om nooit meer te bekijken.

Het was een uur aanschuiven om af de parking van park spoor oost te rijden.. absurd.

Gisteren ook mijn eerste optreden in het sportpaleis in +15j. Dik in orde!
Enkel spijtig van die gsm's. Sommige kunnen die echt niet loslaten en moeten elk ding filmen om nooit meer te bekijken.
Hier eerste keer op die nieuwe P+R linkeroever parkeertoren gestaan, ging wel vlotjes allemaal, enkel even moeten wachten op de tram terug.

Het geluid in het Sportpaleis blijft jammer genoeg ondermaats, dat is toch altijd minder goed dan in andere concertzalen precies. Maar voor de rest, dikke fun!

Morgen Squid in AB!! Nog iemand die gaat? 😀
Even geen concerten voor mij, maar ik ben zeer benieuwd naar hun live game
Jammer dit te moeten neerpennen maar ik vond het vrij teleurstellend eerlijk gezegd.. Ze maken relatief complexe en sowieso heel gelaagde muziek met veel subtiele details. Maar live was de balans helemaal zoek vond ik. Twas echt een rommeltje. Enkel bij het ziedende Pamphlets vond ik dat het totaalplaatje klopte, maar dat was dan het voorlaatste nummer, na al meer dan een uur show... Ze hebben ook enkel maar GSK, Documentary Filmmmaker en dus Pamphlets gespeeld van het debuut. De setlist ging ook wat van de hak op de tak, daar waar de albums zelf vind ik meer en beter opbouwen en de globale spanningsboog goed onderhouden.

Ik ga dus blijven uitkijken naar nieuw studiowerk, maar niet snel terug een zaalshow meepikken. Nu, de rest van het publiek leek wel helemaal mee dus het kan goed zijn dat ik de grumpy snob was..

Terug
Bovenaan