Live muziek & optredens

Ja gasten... RatM met RTJ combo. Ik weet niet of er nog iets dichter bestaat bij pure epicness. Zal haasten worden voor tickets!

 
Woensdag nog eens Stavroz meegepikt in Gent, wat een helden zijn dat toch. Wel niet helemaal verkocht wat het nieuw (nog niet uitgebracht) materiaal betreft, er zit iets minder die heerlijke instrumentatie in.
 
Ja gasten... RatM met RTJ combo. Ik weet niet of er nog iets dichter bestaat bij pure epicness. Zal haasten worden voor tickets!


Elf jaar geleden was dat echt epic :love:
 
Zoals per standaard is de incompetentie van LiveNation en het sportpaleis weer ongezien. Hoe moeilijk kan het zijn anno 2022.

Hoeveel tickets zijn er trouwens nog voor vrijdag?
Geen idee hoeveel er al in presale zat maar lijkt nu ook niet gigantisch veel te zijn. Kan maar hopen dat de wifi op de vub meewilt de vrijdag, of is 4g sneller?
 
Wat een rommelsite van Sportpaleis...

Het lijkt mij wel dat er nu heel weinig tickets beschikbaar waren, dus hopelijk vrijdag meer geluk
 
Geen idee hoeveel er al in presale zat maar lijkt nu ook niet gigantisch veel te zijn. Kan maar hopen dat de wifi op de vub meewilt de vrijdag, of is 4g sneller?

Als uwe ontvangst goed is, zal 4G allicht sneller zijn dat de wifi van een universiteit, die durven al eens iets dicht schroeven.

Wat een rommelsite van Sportpaleis...

Het lijkt mij wel dat er nu heel weinig tickets beschikbaar waren, dus hopelijk vrijdag meer geluk

Beetje nutteloos ook die voor-voorverkoop :wallbash:
 
Ik heb geprobeerd en is me niet gelukt. Maar iemand zei me dat tickets middenplein 102 EUR kosten, kan dat kloppen? Vind ik wel compleet gestoord.
 
Ik heb geprobeerd en is me niet gelukt. Maar iemand zei me dat tickets middenplein 102 EUR kosten, kan dat kloppen? Vind ik wel compleet gestoord.

Maar 75% procent van de inkomsten gaat rechtstreeks naar het Zapatistisch Nationaal Bevrijdingsleger, ah nee wacht ik bedoel Live Nation :unsure:
 
Terug
Bovenaan