Lightyear

Film Lightyear

Forumkonijn heeft Lightyear bijgewerkt met een nieuwe update:

Review


Lees meer over deze update...
 
Voor Disney+ is het uitstel tussen cinema en streaming tussen 45 en 90 dagen, dus het ligt in dat bereik, maar toch aan de vroege kant.
 
Kan iemand mij uitleggen waarom deze maar 5.8 scoort op IMDB? :thinking: Beep Boop Beep Boop does not compute.

Voor mij de beste Pixar sinds 2009's Up. Nu ja ik ben dan ook een sucker voor sci-fi maar dan nog. Plot is misschien nogal basic maar visueel is het echt wel top. Ik snap het echt niet. Hot take; op alle vlakken beter dan bijvoorbeeld Inside Out en die scoort 8+ :confused:

the-simpsons-principal-skinner.gif
 
Ik ben een gigantische fan van Toy Story (en bij uitbreiding van Buzz) en ik vond Lightyear niet echt de moeite om eerlijk te zijn. Visueel was het inderdaad fantastisch en ik wist niet dat ik Chris Evans als Buzz in mijn leven nodig had, maar de rest vond ik maar weinig… Er zitten zeker goeie dingen in: de eerste 3 zinnen van Buzz in Lightyear zijn dezelfde eerste zinnen van Buzz in Toy Story, die kat (even de naam kwijt). Het is vooral die “crew” die het voor mij niet doet, wat ze met Zurg gedaan hebben en de zinnen voor de film begint (dat dat Andy’s lievelingsfilm was - it makes no sense).

Inside Out zit voor mij bij het beste van Pixar, dit zeker niet.
 
Kan iemand mij uitleggen waarom deze maar 5.8 scoort op IMDB? :thinking: Beep Boop Beep Boop does not compute.

Voor mij de beste Pixar sinds 2009's Up. Nu ja ik ben dan ook een sucker voor sci-fi maar dan nog. Plot is misschien nogal basic maar visueel is het echt wel top. Ik snap het echt niet. Hot take; op alle vlakken beter dan bijvoorbeeld Inside Out en die scoort 8+ :confused:

the-simpsons-principal-skinner.gif
Komaan de film gaat toch echt nergens heen of over? Hij ziet er nice uit en raakt alle sf tropes wel wat aan maar het is basic. Imo zelfs wat zielloos en dat kan je van de laatste Pixars niet zeggen (Inside Out, Soul zelfs Red).
 
Ik vond die op alle vlakken beter dan Inside Out. Verhaal, karakters, setting en natuurlijk visueel. Maar zelfs vind je Inside Out beter dat verklaart toch niet die belachelijk lage score?

EDIT: OK nvm. Heb net even de IMDB breakdown gecheckt, meer dan 25% heeft hem een 1 gegeven en reviews achtergelaten in de trend van te gay, MAGA! :wallbash:
 
Ja 5.8 is te laag maar sinds wanneer zijn imdb scores zo relevant :)

Ik vond gewoon dat het nergens heen ging, plotwise en dat maakte het een goed uitziende meh.
 
Ik vond die op alle vlakken beter dan Inside Out. Verhaal, karakters, setting en natuurlijk visueel. Maar zelfs vind je Inside Out beter dat verklaart toch niet die belachelijk lage score?

EDIT: OK nvm. Heb net even de IMDB breakdown gecheckt, meer dan 25% heeft hem een 1 gegeven en reviews achtergelaten in de trend van te gay, MAGA! :wallbash:
Efkes copy/paste:

Je bent gewoon aan het liegen. Ik heb alle 1-ster reviews gelezen en er is van de 95 1/10 reviews 1 review waar het woordje woke in te vinden is. Voor de rest komt er niets van gay of wat dan ook in voor. Vooral dat Buzz in de film te hard verschilt tegenover Toy Story, dat de film saai is en dat het plot wat dun was. Dus geen idee waar jij die 25% geeft 1/10 wegens te gay.

Er zijn 0 1-ster reviews waar zelfs het woordje gay in voorkomt.
 
Terug
Bovenaan