Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Windy is zo te zien niet mals voor onze streek, rond 2u vannacht geven ze daar 20mm regen en windstoten tot 108kmh.
@Str8_6 Best met de auto gaan zuipen straks, met uw velo ga je niet thuis raken.
Klopt. Ondertussen al 24mm!Westvlaanders?
Klopt en ik heb dan nog last van een fameuze pollenallergie met hoofdpijn, zware vermoeidheid, pijnlijke ogen.. voel me net een zombie.Het is zeer plakkerig weer. Bij de minste inspanning is het zweten.
Ik dacht gisteren nog een toertje te fietsen maar ben gewoon binnen gebleven. Nu begint het wat te beteren. Was vrij doef nog toen ik vertrok voor mijn ritje maar gaandeweg werd het beter.Het is zeer plakkerig weer. Bij de minste inspanning is het zweten.
Nu vind ik wel dat het goed aan het afkoelen is. Veel beter dan gisteren.Ik dacht gisteren nog een toertje te fietsen maar ben gewoon binnen gebleven. Nu begint het wat te beteren. Was vrij doef nog toen ik vertrok voor mijn ritje maar gaandeweg werd het beter.
Ik vind het niet zo erg als het overdag 30°C is, maar het moet dan wel droge warmte zijn, ipv die plakhitte van gisteren en vannacht.
inderdaad, plots barste dat hier uit. had nog water gegeven half uur daarvoor.Amai, dat is hier (Diepenbeek) aan het stortregenen. Onze gazon heeft op 5' echt grote plassen, normaal hebben we dat nooit![]()