Dewdrop Dazzle
Active member
Hier in Leuven is het al een uur aan het overtrekken en daalt de temperatuur wat. Ben eens benieuwd wanneer het onweer gaat losbarsten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat stelde ook niets voor... TeleurstellendHier in Leuven is het net begonnen. Zalig!
Maar het koelt toch al serieus af? Amai wat een verschil. Ik krijg bijna kouDat stelde ook niets voor... Teleurstellend

Maar het koelt toch al serieus af? Amai wat een verschil. Ik krijg bijna kou![]()
Hier ook 26 graden in mijn living maar das toch niks te warm? De rest van het huis verlucht ik niet want wil vannacht nog eens in mijnen blote slapen in plaats van met 4 donsdekens zoals gewoonlijk.Nog bijlange niet snel genoeg! Het is hier binnen nog altijd 25,5 graden en alles staat al anderhalf uur wagenwijd open.
Geef mij nu maar direct 15 graden aub dat we dat hier binnen asap terug naar 21 krijgen.
Maar het koelt toch al serieus af? Amai wat een verschil. Ik krijg bijna kou![]()
4 donsdekens in de zomer?Hier ook 26 graden in mijn living maar das toch niks te warm? De rest van het huis verlucht ik niet want wil vannacht nog eens in mijnen blote slapen in plaats van met 4 donsdekens zoals gewoonlijk.
Dat is dan weer te veel van het goeie.Misschien heeft mijn kindertijd er iets mee te maken. Ik heb als jong kind in Burkina Faso gewoond omdat mijn pa er werk had. Daar was het altijd verzengend warm. Ik kon daar slecht tegen, maar onbewust verlang ik nog altijd naar dat klimaat. Het stortregende er elke dag een kwartier, tussen 18u en 18u15. Dan was het alsof de hemelsluizen opengingen. Een halfuur later was dat water alweer verdampt. Dat kwam volgens mijn pa omdat het land zo dicht bij de evenaar lag. Toen we nadien terug naar België verhuisden had ik veel moeite om mij aan te passen aan het donker klimaat hier en ik was de hele tijd depressief. Dat heeft toen toch zeker een jaar geduurd.4 donsdekens in de zomer?Dat is dan weer te veel van het goeie.
Troost u, heel veel Belgen zijn depressief tijdens onze donkere maanden.Toen we nadien terug naar België verhuisden had ik veel moeite om mij aan te passen aan het donker klimaat hier en ik was de hele tijd depressief. Dat heeft toen toch zeker een jaar geduurd.

Milde regen? Ik wil tropische temperaturen en een rosse gazon tot en met oktober![]()
Het is inderdaad zalig weer vandaag! Doet deugd na de hitte van de afgelopen dagen.