the_fox
Well-known member
Je bekijkt het dan ook verkeerd.Gisteren Werchter Boutique was toch fameus afzien overdag. Voelde alsof we levend gebakken werden. En dan wanneer het eindelijk wat koeler werd, werd het festival afgebroken omdat ze schrik hadden voor wat regen en wind. Maar een hele dag in 40 graden liggen braden was geen probleem voor de veiligheid.
Bakken en braden in de zon van de festivalgangers is niet de verantwoordelijkheid van de organisatie. Als er een onveilige situatie ontstaat met hun constructies door "wat regen en wind" (wat een serieus understatement is), is dat wel hun verantwoordelijkheid.







