Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja ik zou ze dicht doen.Voorlopig staan de ramen hier nog wagenwijd open, zolang mogelijk rekken, maar aan de berichten hier te lezen is het bijna tijd om alles op kiep te zetten. Lichte druppels, wat gerommel in de verte en véél flitsen. Benieuwd.
Doe uw ramen dicht manVoorlopig staan de ramen hier nog wagenwijd open, zolang mogelijk rekken, maar aan de berichten hier te lezen is het bijna tijd om alles op kiep te zetten. Lichte druppels, wat gerommel in de verte en véél flitsen. Benieuwd.

Idem hier, grotendeels voorbij op het eerste gezicht eigenlijk niets van schade. We zullen zien bij daglicht.Wat takken afgebroken bij een boom bij de buren maar voor de rest lijkt het ok.
Er zijn er nog maar minder dan een half uur geleden.Die eerste golf is er nooit geweest.De piek werd niet zo laat verwacht, maar een paar uur eerder. Sommige modellen toonden twee golven, de eerste golf hebben we gemist (nu in Nederland), de tweede is nu wat naar ons komt en vooral centrumregio's van Vlaanderen + Brussel afkomt. Die tweede golf was inderdaad eerder voor s'nachts.
Veel bliksems ja, maar vorige week waren er veel meer blikseminslagen dichtbij (heel luide harde knallen) dan vandaag en het duurde ook langer voor het onweer voorbij was, ging veel trager vooruit.Hasselt is aan de beurt. Nog nooit zoveel bliksem gezien. Gaat echt constant. Absurd
Ik dacht dat jij in dezelfde stad woont als ik en idd t was gerellig nog stuk straffer als het vorige.Wakker geworden door de hond, een onweer zoals ik het nog nooit heb meegemaakt hier, constant zwaar gerommel en bliksems alsof de MainStage van Tomorrowland naast de deur stond. Omgeving Lommel.
Terechte keuze om de festivals voortijdig te stoppen als je het mij vraagt, als men eens pro-actief reageert en het is goed, mag het ook gezegd worden.
Nu het onweer voorbij is is het wel weer gewoon benauwd