Lente en Zomer 2026

Vanmorgen de verwarming aan moeten zetten.

Het was wat friskes.

Momenteel 12 graden en al heel de dag aan het regenen.

Maar ik ben tevreden. Ik kan niet tegen de warmte.
 
Tis hier een relaxte 25 graden in de living maar mijn vriendin zit te koken met de oven en in de keuken voelt het nu aan alsof het 40 graden is! Helppppp
 
@Lakigigar de temperaturen verschillen toch enorm voor volgende week, de eene zegt max 25 graden. En de andere weerdienst terug 30 graden (voor oost vl)
De nieuwste pluim is vrij duidelijk, vanaf zondag gaat het in dalende trend richting eerder normaal zomerweer, en deze pluim is voor ZO-NL, dus voor Oost-Vlaanderen zal het waarschijnlijk nog frisser zijn.

fFWjhzL.png
 
De nieuwste pluim is vrij duidelijk, vanaf zondag gaat het in dalende trend richting eerder normaal zomerweer, en deze pluim is voor ZO-NL, dus voor Oost-Vlaanderen zal het waarschijnlijk nog frisser zijn.

fFWjhzL.png
jamaar te koud moet het nu ook niet worden... +22°C graag :p
Ik ben nu net geacclimatiseerd...
 
Terug
Bovenaan