Fons De Whiskyspons
Active member
Voor diegene die slaapproblemen hebben door de warmte.
Wat wij deden voor we airco's hadden:
Een zeer dun laken nemen, met een plantenspuit vochtig (niet nat) maken en de ventilator over u bed laten blazen als je onder dat laken ligt.
Hielp enorm bij inslapen.
Nu bij de Verbouwingen airco voorzien, dat werkt nog beter
Wat wij deden voor we airco's hadden:
Een zeer dun laken nemen, met een plantenspuit vochtig (niet nat) maken en de ventilator over u bed laten blazen als je onder dat laken ligt.
Hielp enorm bij inslapen.
Nu bij de Verbouwingen airco voorzien, dat werkt nog beter
