zwarten
Well-known member
Het mag wel eens regenen. Hier bij ons toch al serieus tijdje droogEerst zien en dan geloven
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het mag wel eens regenen. Hier bij ons toch al serieus tijdje droogEerst zien en dan geloven
Vetplanten kunnen toch goed tegen droogte ? Tenzij het net aangeplant isHet mag zeker eens gaan regenen. Mijn groendak heeft ook wat water nodig.
Klopt maar ze beginnen stillaan toch al te verkleuren. En je ziet al een verschil in de hoeken waar de zon langer schijnt dan op andere.Vetplanten kunnen toch goed tegen droogte ? Tenzij het net aangeplant is
Gisteren was de wind feller dan vandaag en we hebben toen ook de 30 gehaaldWe halen vandaag de 30°C niet , denk ik. Veel te veel wind daarvoor.
Weer serieuze temperatuurverschillen kust met binnenland. Gisteren Tmax. 25.1, vandaag 22.8 en intussen hoge bewolking gearriveerd dus zal niet meer stijgen.
Momenteel 28,4°C in Ukkel. Het kan, maar ik denk niet dat het nog naar 30°C gaat stijgen; zeker als we met gisteren vergelijken (zowel temp als zonneschijn):Gisteren was de wind feller dan vandaag en we hebben toen ook de 30 gehaald
Verspreid door Kind&Gezin?Ik zou agressief worden van al die misplaatste ideologie tegenwoordig, ware het niet dat ik net een boekje over stoïcisme gelezen heb![]()

Yup, maar daarom dat ik de vergelijking met gisteren ook bijgezet heb, vanaf 15u begon dan de opwarming sterk af te zwakken; wat ook normaal is voor deze tijd van het jaar.Zo rond 17u wordt meestal wel het maximum bereikt deze tijd van het jaar.

Voor vandaag werd er ook 31°C voorspeld door het KMIIk zie nu dat er voor morgen 31°C voorspeld wordt, maar voor woensdag/donderdag lijkt het nipt te worden. Het zou dus kunnen dat de hittegolf niet zal gehaald worden in Ukkel.
Voor morgen is het 32°C.
Sommige leden zullen dan weer beginnen over hoe koud en nat en slecht de zomer is omdat we bijvoorbeeld maar 1 officiële hittegolf hebben gehad en er evenveel regen gevallen is als normaal.Wat doet dat er ook toe, het is een arbitrair zelf gekozen definitie![]()
Volgens Laki zijn mapje toch 40 graden?Voor vandaag werd er ook 31°C voorspeld door het KMIVoor morgen is het 32°C.
![]()
Zal dus inderdaad afwachten worden maar die kans bestaat zeer zeker dat het net geen hittegolf zal zijn.