Sneeuwstorm
Well-known member
Het heeft maar licht geregend, genoeg om alles even nat te maken buiten, maar ondertussen is het weer opgedroogd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alsof dat een exacte wetenschap is.Gisteren voorspelden men voor Ukkel 30 graden.Nu vandaag maar 24 niet meer.Wie geloofd die weerberichten nog?
laat ons hopen, ik vind het wel goed zo. Beetje bewolking, wat wind, nu en dan een druppel. En welkome afwisseling na de hitte van deze week.Meer bewolking dan eerst verwacht, wellicht gaan we zelfs geen 25 graden meer halen vandaag
Er is maar 1 groep erger dan weermannen: dat zijn diegenen die zeggen dat weermannen onzin uitkramen en er dan toch gewoon naar blijven luisteren.Gisteren voorspelden men voor Ukkel 30 graden.Nu vandaag maar 24 niet meer.Wie geloofd die weerberichten nog?

Hier ook van dat. Bewolkt en drukkend warm.Al een tijdje gestopt met regenen hier en de zon heeft een beetje geschenen. Temperatuur ondertussen tot 27°C gestegen en zeer onaangenaam buiten.
Ja, van die buienlijn die na middernacht ging voorbij komen is er uiteindelijk eigenlijk niks over gebleven.Serieus verzwakt de buienlijn...
Wanneer ik de resultaten van de weerstation van het KMI bekijk, zie ik nergens meer dan 3 mm. Het heeft dus niet direct echt goed geregend, maar 't is natuurlijk beter dan niets.Ondanks het feit dat de lucht nu echt vochtig en plakkerig aanvoelt ben ik wel blij dat het op veel plaatsen goed heeft geregend. Het zal de natuur goed doen.
Ik reken op veel regen vannacht of morgen. Het KMI geeft 25 aan (10 mm di + 15 mm do). Ik zou zeggen, laat maar komenHoewel het nog tot donderdag vrij warm blijft volgens de verwachtingen gaan we daarna (behalve een uitschieter op zondag) toch rond de 23, 24, 25 zitten. We zullen nog wel zien wat er van klopt, maar laat wat mij betreft maar komen.