Late ontdekkingen in het leven?

Als kind (8 jaar of zo) keek ik soms gameprogramma's op tv, en daarin werd regelmatig gesproken over handheld consoles. Toen ik enkele jaren terug op Reddit iemand in het Engels ook handheld zag typen, was ik even in de war. Ik dacht namelijk dat handheld een Nederlands woord was waarvan de Engelse vertaling 'handhero' moest zijn.

Ik heb kleine Eland toen wel efkes zwaar uitgelachen.

Als kind (8 jaar of zo) keek ik soms gameprogramma's op tv, en daarin werd regelmatig gesproken over handheld consoles. Toen ik enkele jaren terug op Reddit iemand in het Engels ook handheld zag typen, was ik even in de war. Ik dacht namelijk dat handheld een Nederlands woord was waarvan de Engelse vertaling 'handhero' moest zijn.

Ik heb kleine Eland toen wel efkes zwaar uitgelachen.
Mijn linkerhand is wel mijn handheld

:unsure:

Wtf, dat is toch basis bij tekstverwerking? Echt, my mind is blown dat jullie dat niet weten (en zeker dat er een it'er tussen zit die dat niet weet).
Dit is bijna nog meer wtf dan de tekeningen op de verkeersborden niet begrijpen.
De wereld is om zeep.

Een echte IT'er gebruikt geen muis bij tekstverwerking en doet alles met vim bindings nah

Beetje onnozele verontwaardiging

Een echte IT'er gebruikt geen muis bij tekstverwerking en doet alles met vim bindings nah

Beetje onnozele verontwaardiging
kan wel zijn dat hij het dmv bindings doet, maar hij zou het op zijn minst wel moeten weten dat het bestaat. :eviltongue:
Beetje onnozele lange tenen.

Nog eentje die ik ook maar een paar maand geleden heb ontdekt. Op Android smartphones (en misschien ook andere platforms(?)) kan je links/rechts swipen op je spacebar om de cursor te verplaatsen.

kan wel zijn dat hij het dmv bindings doet, maar hij zou het op zijn minst wel moeten weten dat het bestaat. :eviltongue:
Beetje onnozele lange tenen.

Bof, kunnen we nog wel even op voort breien. Om theatraal van uw spreekwoordelijke stoel te vallen omdat iemand iets uit een niche van UX niet kent of gebruikt. Ik zou daar persoonlijk nooit iemands (professionele) IT capaciteiten voor mee in het bad trekken. Ik noem dat inderdaad onnozel.

Bof, kunnen we nog wel even op voort breien. Om theatraal van uw spreekwoordelijke stoel te vallen omdat iemand iets uit een niche van UX niet kent of gebruikt. Ik zou daar persoonlijk nooit iemands (professionele) IT capaciteiten voor mee in het bad trekken. Ik noem dat inderdaad onnozel.
ik denk dat ge iets te zwaaar aan mn post tilt, maar mijn excuses als ge er over valt. Het was lichtvoetig bedoeld, niet als hate of mocking

Hoe mooi de natuur hier eigenlijk is in Limburg. Iedereen reist maar naar IJsland, Scandinavië, Canada,... Geen probleem, maar hier is het ook echt mooi.

Ok, ik bijt. :headshake:

Ik was al elf toen ik erachter kwam dat een erectie krijgen niet betekende dat er daar plots een extra bot begon te groeien. :wallbash::wallbash::wallbash:
Ik dacht dat een erectie recht vooruit moest staan. Dit omwille van een tekenfilmpje in de les Seksuele Opvoeding waar een jongen op een springplank in het zwembad een erectie recht vooruit kreeg in zijn zwembroek. Je mag zelf inbeelden wat een jongen dan doet als hij merkt dat dat bij hem recht omhoog ging. 🙄

Ik dacht dat een erectie recht vooruit moest staan. Dit omwille van een tekenfilmpje in de les Seksuele Opvoeding waar een jongen op een springplank in het zwembad een erectie recht vooruit kreeg in zijn zwembroek. Je mag zelf inbeelden wat een jongen dan doet als hij merkt dat dat bij hem recht omhoog ging. 🙄
omg ik ook.. Ik heb hem nog een tijdje tussen mijn benen gestoken en dan proberen rechtop te staan in de hoop hij niet meer omhoog zou wijzen

:unsure:

Je mag zelf inbeelden wat een jongen dan doet als hij merkt dat dat bij hem recht omhoog ging. 🙄

Niet alleen een jongen.:lol:
Ik schrok me ook verrot toen die gigantische ding een mind of its own bleek te hebben en elke keer terug veerde.
Je hebt als kind zijnde soms een bepaald beeld over iets totdat blijkt dat je te maken hebt met iets wat helemaal krom staat en nergens in past.:lol:

Niet alleen een jongen.:laugh:
Ik schrok me ook verrot toen die gigantische ding een mind of its own bleek te hebben en elke keer terug veerde.
Je hebt als kind zijnde soms een bepaald beeld over iets totdat blijkt dat je te maken hebt met iets wat helemaal krom staat en nergens in past.:laugh:
zeker dat je niet straks nog een ontdekking zal doen?

4d868611ea1f31d003822bc882ddec1e.jpg

Dat Vlugge Japie ook door Bassie werd gespeeld in "Bassie & Adriaan"...

Terug
Bovenaan