DiffieHM
Well-known member
Ik heb nog een case verdedigd tegen mijn ouders dat Sinterklaas de burgemeester was, want die weet toch alle kindjes wonen? Leeftijd: <undisclosed>Naart schijnt zouden de Sint en de Paasklokken niet echt zijn.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb nog een case verdedigd tegen mijn ouders dat Sinterklaas de burgemeester was, want die weet toch alle kindjes wonen? Leeftijd: <undisclosed>Naart schijnt zouden de Sint en de Paasklokken niet echt zijn.![]()

Paashaas is des heidens! Wij zijn fiere Vlaemsche Katholieken.Maar de paashaas dan wel?![]()

Bij mij was het na het Sinterklaasfeest in het derde studiejaar. Ik vond het verdacht dat de mijter van de Sint op school er altijd zo sjofel uitzag tegenover die van de Sint in Dag Sinterklaasje.Ik heb nog een case verdedigd tegen mijn ouders dat Sinterklaas de burgemeester was, want die weet toch alle kindjes wonen? Leeftijd: <undisclosed>![]()
De lengte van uw penis in erectie kan je ook perfect meten met enkel je hand:omg ik ook.. Ik heb hem nog een tijdje tussen mijn benen gestoken en dan proberen rechtop te staan in de hoop hij niet meer omhoog zou wijzen
![]()
. ( nietverder duwen)
En als links en rechts ne cm scheelt ?De lengte van uw penis in erectie kan je ook perfect meten met enkel je hand:
Je plooit je wijsvinger naar onder tot tegen de handpalm en zo ver mogelijk. ( nietverder duwen)
Je tegent het topje vd vinger af op je hand.
Dan strek je je wijsvinger terug, vanaf waar je afgetekend hebt tot aan je topje vd vinger is je lengte![]()

dan zal hem een beetje naar links of rechts staan hèEn als links en rechts ne cm scheelt ?![]()
Dringend m'n nagels laten groeien. Dan heb ik n beetje speling .dan zal hem een beetje naar links of rechts staan hè

Ik ga mijn vinger breken, dan kan ik hem beter plooienDringend m'n nagels laten groeien. Dan heb ik n beetje speling .![]()
Hebben ze u vroeger nooit niet uitgelegd dat je hem van lengte moet trekken (maar dan niet uw vinger hè)?Ik ga mijn vinger breken, dan kan ik hem beter plooien
Gewichten eraan hangenHebben ze u vroeger nooit niet uitgelegd dat je hem van lengte moet trekken (maar dan niet uw vinger hè)?

Haha, dit gesprek doet me hard denken aan een ticket dat ik geopend heb bij de WYSIWYG-editor van dit forum. Want hier werkt het ietsjes anders dan in elke andere tekstverwerker die ik ooit ben tegengekomen. En ik word er gek vanMo allez mannen
En bv met Ctrl-pijltje spring je naar het volgende woord en met Ctrl-Shift-pijltje kan je woord per woord selecteren
Pak een post met drie regels. Ga in de laatste regel staan met de muis.Ik dacht dat een erectie recht vooruit moest staan. Dit omwille van een tekenfilmpje in de les Seksuele Opvoeding waar een jongen op een springplank in het zwembad een erectie recht vooruit kreeg in zijn zwembroek. Je mag zelf inbeelden wat een jongen dan doet als hij merkt dat dat bij hem recht omhoog ging.![]()
![]()
Dat Vlugge Japie ook door Bassie werd gespeeld in "Bassie & Adriaan"...
Ja, hoor!Je weet toch dat Gargamel van de smurfen de baron is?
Maar wel enkel de originele zangeres he. Linda zingt wel degelijk de liedjes zelf inNog zo’n ontdekking was dat de zangeres van Milk Inc niet de echte zangeres was. Dat zelfs 2 fabiola gezongen is door dezelfde zangeres als die van milk inc. Beetje gelijk de onthulling van Sinterklaas maar dan op latere leeftijd.
.Maar wel enkel de originele zangeres he. Linda zingt wel degelijk de liedjes zelf in.
Aaaaaaah, daarom dat heel wat (franstalige jonge) mannen zo'n sjakos dragen. Voor hun inlegkruisjes.Mss heel stom, maar ik kwam er pas drie weken geleden achter dat er ook inlegkruisjes bestaan voor mannen. Was aan het wachten in de apotheek toen mijn oog er op viel.
Achteraf gezien heel logisch, maar gewoon totaal niet bij stil gestaan.