Late ontdekkingen in het leven?

Maar de paashaas dan wel? :)
Paashaas is des heidens! Wij zijn fiere Vlaemsche Katholieken. :eviltongue:
Ik heb nog een case verdedigd tegen mijn ouders dat Sinterklaas de burgemeester was, want die weet toch alle kindjes wonen? Leeftijd: <undisclosed> :unsure:
Bij mij was het na het Sinterklaasfeest in het derde studiejaar. Ik vond het verdacht dat de mijter van de Sint op school er altijd zo sjofel uitzag tegenover die van de Sint in Dag Sinterklaasje.

omg ik ook.. Ik heb hem nog een tijdje tussen mijn benen gestoken en dan proberen rechtop te staan in de hoop hij niet meer omhoog zou wijzen

:unsure:
De lengte van uw penis in erectie kan je ook perfect meten met enkel je hand:
Je plooit je wijsvinger naar onder tot tegen de handpalm en zo ver mogelijk 😄. ( nietverder duwen)
Je tegent het topje vd vinger af op je hand.
Dan strek je je wijsvinger terug, vanaf waar je afgetekend hebt tot aan je topje vd vinger is je lengte😝

De lengte van uw penis in erectie kan je ook perfect meten met enkel je hand:
Je plooit je wijsvinger naar onder tot tegen de handpalm en zo ver mogelijk 😄. ( nietverder duwen)
Je tegent het topje vd vinger af op je hand.
Dan strek je je wijsvinger terug, vanaf waar je afgetekend hebt tot aan je topje vd vinger is je lengte😝
En als links en rechts ne cm scheelt ? 😯

Mo allez mannen :unsure:

En bv met Ctrl-pijltje spring je naar het volgende woord en met Ctrl-Shift-pijltje kan je woord per woord selecteren
Haha, dit gesprek doet me hard denken aan een ticket dat ik geopend heb bij de WYSIWYG-editor van dit forum. Want hier werkt het ietsjes anders dan in elke andere tekstverwerker die ik ooit ben tegengekomen. En ik word er gek van :D Pak een post met drie regels. Ga in de laatste regel staan met de muis.
Normaal: Shift+up = selectie van 2 halve regels. Dan shift+home = selectie uitbreiden met extra halve regel.
Hier: Shift+up = selectie van twee halve regels. Dan shift+home = selectie inperken met halve regel.

Ik dacht dat een erectie recht vooruit moest staan. Dit omwille van een tekenfilmpje in de les Seksuele Opvoeding waar een jongen op een springplank in het zwembad een erectie recht vooruit kreeg in zijn zwembroek. Je mag zelf inbeelden wat een jongen dan doet als hij merkt dat dat bij hem recht omhoog ging. 🙄
54.jpeg

Je was lang niet de enige die er zo over dacht.

Eentje van mijn buurvrouw vorige maand:

"Weet ge nu wat?! Ik heb een kraantje op mijn terras, en da werkt al een tijd nimeer. Nu heb ik ontdekt dat er in de garage op die buis nog een afsluitkraantje stond, en dat stond gewoon dicht! Waarschijnlijk weer een streek van mijn ex, typisch iet voor hem!"
"Euhm, nee buurvrouw, dat is normaal dat het kraantje binnen dichtstaat in de winter, zodat het buitenkraantje open kan gelaten worden, het water eruit is en uw buitenleiding ni kapotvriest..."
"Ahzoo..."

Zeer late persoonlijke ontdekking:
Damon Albarn is ook de zanger van Gorillaz, en niet alleen van Blur dus...

Nochtans goed te horen, maar pas beseft toen ze een paar jaar geleden op Werchter stonden... 🤭

Nog zo’n ontdekking was dat de zangeres van Milk Inc niet de echte zangeres was. Dat zelfs 2 fabiola gezongen is door dezelfde zangeres als die van milk inc. Beetje gelijk de onthulling van Sinterklaas maar dan op latere leeftijd.
Maar wel enkel de originele zangeres he. Linda zingt wel degelijk de liedjes zelf in ;).

Maar wel enkel de originele zangeres he. Linda zingt wel degelijk de liedjes zelf in ;).

Klopt, maar die is dan ook echt wel gecast als zangeres natuurlijk.

Wijlen Ann Vervoort werd gewoon vlug op het podium gezet toen Milk Inc plots ook bekend werd buiten de clubs en er een podiumact nodig was. Dat was bij vele dance-acts zo het geval en dat de gezichten ook niet noodzakelijk de songs inzingen, was ook geen geheim ofzo.

Voor de geïnteresseerden:

Mss heel stom, maar ik kwam er pas drie weken geleden achter dat er ook inlegkruisjes bestaan voor mannen. Was aan het wachten in de apotheek toen mijn oog er op viel.

Achteraf gezien heel logisch, maar gewoon totaal niet bij stil gestaan.

Mss heel stom, maar ik kwam er pas drie weken geleden achter dat er ook inlegkruisjes bestaan voor mannen. Was aan het wachten in de apotheek toen mijn oog er op viel.

Achteraf gezien heel logisch, maar gewoon totaal niet bij stil gestaan.
Aaaaaaah, daarom dat heel wat (franstalige jonge) mannen zo'n sjakos dragen. Voor hun inlegkruisjes.
🤓

Terug
Bovenaan