Mr.Fingers
Well-known member
De vreemd geribbelde vorm van sommige handvaten van schroevendraaiers is zodat je daar een ringsleutel over kunt schuiven om het draaimoment te vergroten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah ik dat dat voor "her pleasure" wasDe vreemd geribbelde vorm van sommige handvaten van schroevendraaiers is zodat je daar een ringsleutel over kunt schuiven om het draaimoment te vergroten.
Het moment dat ik wist dat ik een bril nodig had was toen ik dacht dat er een kip op de baan liep tijdens het autorijden. Bleek een witte plastic zak te zijn. True story.zou `t gij nog wel met een auto rijden? ik begin al meer sympathie voor een +80 chauffeur te krijgen dan voor een chill panda chauffeur.
Je lacht ermee, maar ik vond die inderdaad op elkaar gelijken.Dachten jullie dat het de H van Vanttool was?
Das precies een A die boeken balanceert op handen en hoofd

Haha, exact dat dus. Met dan telkens zo'n openingspost dat deze 10 pagina's wel samenvat.Twas mer een graptje
Maar ik heb idd het meeste hier ook al ergens anders gelezen in mijn leven zoals op fok.nl etc ( waar is de tijd )
(bedoel je niet net na het eten gaan zwemmen ipv omgekeerd? Je gaat namelijk zinken door de volle maag, toch?)Een kennis heeft ooit gegeten net nadat hij gezwommen heeft. Nooit meer iets van gehoord...

...Op tandpasta (en andere cosmetica) staat vb: 3m, 6m, 12m,...
Ik dacht tot enkele jaren geleden dat het wou zeggen dat ik mijn tandpasta 3 of 6m ver kon uitsmeren. Bij kleinere tubes tandpasta met hetzelfde symbool was mijn verklaring "jama die kunde even ver uitsmeren omdat het gat mss kleiner is"
Tot mijn vriendin mij eens goed had uitgelachen en mij vertelde dat het de houdbaarheidsdatum na opening was xD..
(op u, niet op de juiste verklaring)Dus ‘t is hier niet origineel genoeg voor u?Nee tbh heb ik gewoon al 10 keer zo'n topics gezien op andere fora en sommige dingen komen steeds terug (horeca, logo van Carrefour, F1, Toblerone, FedEx, Amazon,...)
Nog zo ene is dat mensen die als kind vaak naar Duitsland op reis gingen (met de auto) dachten dat Ausfahrt een stadje was.

Deze kennen ze misschien ook nog niet, hier mogen rode camions niet inhalenMa lol wtf, dat snelwegpictogram kan toch niet duidelijker :’)
Hopelijk begrijpen jullie andere verkeersborden wel![]()
:’)Deze kennen ze misschien ook nog niet, hier mogen rode camions niet inhalen
![]()
ah ik dacht dat een boeren dorp was, want telkens als we daar voorbij reden stonk het in de autoNee tbh heb ik gewoon al 10 keer zo'n topics gezien op andere fora en sommige dingen komen steeds terug (horeca, logo van Carrefour, F1, Toblerone, FedEx, Amazon,...)
Nog zo ene is dat mensen die als kind vaak naar Duitsland op reis gingen (met de auto) dachten dat Ausfahrt een stadje was.

Uit het `wist je dat` topicWat ik nog altijd niet weet, is in welke mate de knopjes aan kruispunten dienen om slechtzienden te helpen of gewoon in het algemeen dienen om over te steken. Ik weet ook pas sinds een tweetal jaar dat al die stenen met witte ribbelkes of bobbelkes dienen voor slechtzienden om aan te duiden waar een oversteekplaats is.