Man man man Koundé toch... Wederom zeer zwakke prestatie, Cancelo komt denk ik geen dag te laat, Koundé blijft de indruk geven dat hij voor elke wedstrijd een halve marathon loopt. Wordt nog grellig in de tweede helft, moest ik Xabi Alonso zijn zou ik zeggen alles via hun linkerflank. Yamal verdedigt toch het minste mee van de 2 flankaanvallers en Koundé kan je met 2 telkens simpel opzij zetten.
Soit, Barça zeker niet oppermachtig, vind ze zelfs enorm slordig met momenten en Real die z'n kansen helaas deftig benut.
-edit- Minuut 58 en beide ploegen ogen zeer traag met het verschil dat Barça niet op de counter kan... Straks Mbappé erop, dan zal hij nog wat kansen krijgen op de counter en vrees ik ervoor. Tijd voor Ferran Torres, doet het toch vaak prima als hij invalt, waarom nu niet. Die van Real trouwens de vallende ziekte, zowel Tchouameni alsook Vinicius gaan gewoon liggen als ze de bal kwijt zijn en krijgen de fout nog mee ook?!
Dat veld oogt ook zo traag als iets, nog zo'n voordeel van in de zandbak te gaan spelen...