La Liga: Spaans Voetbal 2024-2025

Zonet samenvatting gezien van de clubvergadering van Real, waanzin... Florentino Perez lijkt klaar voor naar een WZC te gaan.

Lekker weer. Je mooie voorsprong wegsmijten tegen twee kutploegen.

Verdedigend echt een ramp zonder Militao en Tchouaméni, al had Real daarnaast wel gewoon genoeg kansen om te winnen.

Lekker weer. Je mooie voorsprong wegsmijten tegen twee kutploegen.

Verdedigend echt een ramp zonder Militao en Tchouaméni, al had Real daarnaast wel gewoon genoeg kansen om te winnen.
Elche speelt wel mooi voetbal. Trainer is dezelfde die Andorra for gods sake naar 2de klasse bracht. Die opbouw van de eerste goal was daar een mooi voorbeeld van. Dat real met de handrem opspeelt is hun eigen fout.

Ook wel bizar dat de goal v Bellingham telde. Vini raakt de keeper met zijn scheenbeen vol int gezocht met bloedneus tot gevolg maar spel mag verder gaan 😆

Vinicius blijkbaar een contract a la Ronaldo gevraagd :laugh: :laugh: :laugh:

Ga maar naar de zandbak en neem Rodrygo maar mee met zijn 0 goals in 29 wedstrijden.

Wederom twee weggesmeten punten gisteren. Op deze manier gaan we de competitie weer schonekes weggeven zoals vorig seizoen. Geen idee trouwens waarom Real opeens 4 uitwedstrijden op rij moet spelen? Ze komen alleszins niet op een ideaal moment en dan moet de moeilijkste nog komen woensdag. :laugh:

Geen idee wat er intern juist allemaal speelt na die farce van Vini in de Clasico, maar het is duidelijk dat dat enorme invloed heeft. Of wel wordt Xabi tegengewerkt, of wel heeft Perez zich liggen moeien om Vini te sussen. Al zijn Xabi zijn wissels ook niet geweldig natuurlijk. Gonzalo brengen in de slotfase, om dan tegelijkertijd Trent eraf te halen met zijn voorzet...

De goesting die ik had in dit nieuwe seizoen en die vervolgens aangesterkt werd door het goede begin en vooral de Clasico is op enkele weken tijd volledig weg bij mij en vele andere fans.

3x gelijkspelen om dan vervolgens één van de meest overtuigende zege's te behalen in Bilbao die ik al gezien heb :unsure: Raar spelletje soms.

Vraag me trouwens af wat die verdedigers van Real te eten krijgen? Trent weer twee maanden geblesseerd net nu die er begon door te komen ... Wie er ook komt, ze krijgen allemaal te maken met blessures. Huijsen idem.

Ik stuurde vlak voor de wedstrijden nog de lijst van geblesseerden naar een maat, die enkel en alleen uit verdedigers bestaat.

20 minuten ver en Militao is de volgende die zich aan de lijst kan toevoegen.

Onwaarschijnlijk.

Edit: FRAN GARCIA :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Edit 2: Bah. Verschrikkelijk gedegouteerd.

Laatst bewerkt:
Wat een einde alweer 🤣🤣

Dit soort entertainment toch enkel in la liga te vinden.
Wel goei match van Vigo ook. Moet ook gezegd worden

Hoe belachelijk dom en terecht de rode kaart van Fran Garcia ook was, snap ik wel helemaal niet waarom Carreras daar twee keer geel krijgt op een paar seconden tijd?!

Woensdag tegen City trouwens. Ben benieuwd..

Weet er iemand wanneer de kalender voor na nieuwjaar bekend gemaakt wordt?

Ik zou graag Elche - Sevilla gaan kijken, die staat nu op +/- 18/1/26

Hoe belachelijk dom en terecht de rode kaart van Fran Garcia ook was, snap ik wel helemaal niet waarom Carreras daar twee keer geel krijgt op een paar seconden tijd?!

Woensdag tegen City trouwens. Ben benieuwd..
Snapte ik ook niet eerlijk gezegd, als Vinicius daar naast zet en hij begint de scheids de huid vol te schelden, krijgt hij dan weer geen gele kaart...

Weet er iemand wanneer de kalender voor na nieuwjaar bekend gemaakt wordt?

Ik zou graag Elche - Sevilla gaan kijken, die staat nu op +/- 18/1/26
De kalender is nu gekend voor speeldag 03/01 en 04/01, allicht dus (eind) volgende week?

Op de Real Madrid subreddit zagen ze nu dat scheidsrechters te zacht zijn omdat ze rood kaart geven als er geroepen/gescholden wordt naar hen. Heel goeie evolutie imo, die voetballers denken echt dat ze alles kunnen roepen. Bakkes toe en voetballen meer moet je niet doen.

Ik moet vooral weer lachen met de reactie van Rodrygo. Die gaat eigenlijk letterlijk aan de ref zeggen dat hij niet mag fluiten in het nadeel van Real omdat ze Real Madrid zijn en ze in Bernabéu spelen. Want zij verdienen uiteraard meer respect dan andere ploegen, volgens hen. En dat als niet-kapitein. Had eigenlijk ook gewoon rood mogen krijgen daarvoor.

Hebben die ooit al een match verloren zonder het op de ref te steken?

Ik moet vooral weer lachen met de reactie van Rodrygo. Die gaat eigenlijk letterlijk aan de ref zeggen dat hij niet mag fluiten in het nadeel van Real omdat ze Real Madrid zijn en ze in Bernabéu spelen. Want zij verdienen uiteraard meer respect dan andere ploegen, volgens hen. En dat als niet-kapitein. Had eigenlijk ook gewoon rood mogen krijgen daarvoor.

Hebben die ooit al een match verloren zonder het op de ref te steken?
Dat las ik ook gisteren, dat hij zou gezegd hebben tegen de ref "Dat mag je niet doen, een beetje meer respect, weet je niet waar je aan het fluiten bent?"...

Al ben ik wat gewoon, zo'n uitspraken is toch om uw mond van te laten openvallen... Heb ook gehoord dat de Real scheidsrechterdélégé na de match woedend op de ref stapte en enkele dreigingen uitte à la "jij fluit alleen nog maar in 2e klasse"...

Helpt natuurlijk niet dat de vrouw van die délégé in het CTA (scheidsrechterscomité Spanje) zit :laugh:

Rodrygo zou beter eerst een goal maken vooraleer ie z'n mond open doet :unsure:

Hoewel de ref zeker niet geweldig was (die rode kaart voor Carreras blijft voor mij een groot vraagteken), denk ik niet dat de normale sectie van de Real-fans zondag de schuld op de ref hebben gestoken voor het verlies. Ik heb in geen tijden zóveel kritiek gelezen op de spelers, Xabi Alonso en het management na zondag.

Rodrygo zou beter eerst een goal maken vooraleer ie z'n mond open doet :unsure:

Hoewel de ref zeker niet geweldig was (die rode kaart voor Carreras blijft voor mij een groot vraagteken), denk ik niet dat de normale sectie van de Real-fans zondag de schuld op de ref hebben gestoken voor het verlies. Ik heb in geen tijden zóveel kritiek gelezen op de spelers, Xabi Alonso en het management na zondag.
Tjah, de spelers slenteren over het veld... Ze zijn Xabi Alonso zijn bedje gewoon aan't maken, meer niet.

Rodrygo zit trouwens op BG denk ik :oink:

Minuut 62' guadalajara - fcb 0-0 🤩🤣

Het verhaal "but did he did it on a cold Tuesday night in stoke" Als inspiratie

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan