Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elche speelt wel mooi voetbal. Trainer is dezelfde die Andorra for gods sake naar 2de klasse bracht. Die opbouw van de eerste goal was daar een mooi voorbeeld van. Dat real met de handrem opspeelt is hun eigen fout.Lekker weer. Je mooie voorsprong wegsmijten tegen twee kutploegen.
Verdedigend echt een ramp zonder Militao en Tchouaméni, al had Real daarnaast wel gewoon genoeg kansen om te winnen.

Ah oei, mag ik dan niets zeggen?... zegt de Barcelonaman

Raar spelletje soms.

Snapte ik ook niet eerlijk gezegd, als Vinicius daar naast zet en hij begint de scheids de huid vol te schelden, krijgt hij dan weer geen gele kaart...Hoe belachelijk dom en terecht de rode kaart van Fran Garcia ook was, snap ik wel helemaal niet waarom Carreras daar twee keer geel krijgt op een paar seconden tijd?!
Woensdag tegen City trouwens. Ben benieuwd..
De kalender is nu gekend voor speeldag 03/01 en 04/01, allicht dus (eind) volgende week?Weet er iemand wanneer de kalender voor na nieuwjaar bekend gemaakt wordt?
Ik zou graag Elche - Sevilla gaan kijken, die staat nu op +/- 18/1/26
Dat las ik ook gisteren, dat hij zou gezegd hebben tegen de ref "Dat mag je niet doen, een beetje meer respect, weet je niet waar je aan het fluiten bent?"...Ik moet vooral weer lachen met de reactie van Rodrygo. Die gaat eigenlijk letterlijk aan de ref zeggen dat hij niet mag fluiten in het nadeel van Real omdat ze Real Madrid zijn en ze in Bernabéu spelen. Want zij verdienen uiteraard meer respect dan andere ploegen, volgens hen. En dat als niet-kapitein. Had eigenlijk ook gewoon rood mogen krijgen daarvoor.
Hebben die ooit al een match verloren zonder het op de ref te steken?

Tjah, de spelers slenteren over het veld... Ze zijn Xabi Alonso zijn bedje gewoon aan't maken, meer niet.Rodrygo zou beter eerst een goal maken vooraleer ie z'n mond open doet
Hoewel de ref zeker niet geweldig was (die rode kaart voor Carreras blijft voor mij een groot vraagteken), denk ik niet dat de normale sectie van de Real-fans zondag de schuld op de ref hebben gestoken voor het verlies. Ik heb in geen tijden zóveel kritiek gelezen op de spelers, Xabi Alonso en het management na zondag.

Ze winnen toch. Denkt ge dat er veel motivatie is tegen die soort ploegen?Minuut 62' guadalajara - fcb 0-0
Het verhaal "but did he did it on a cold Tuesday night in stoke" Als inspiratie