Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog 3 rode kaarten blijkbaar, niets gezegd.Apart dat dat toch allemaal gewoon gedoogd wordt als het een topclub is.. dat moet je eens proberen in het basket of hockey.
Altijd al een mafketel gevonden. Op dat vlak weten ze bij Real altijd goed te scoutenNet die beelden van Rudiger gezien, dat mag van mij toch gerust een match of 8 brommen zijn.

Ik vind dat nog vrij weinig. De ref fysiek aanvallen mag voor mij nog wat zwaarder worden aangepakt.Net die beelden van Rudiger gezien, dat mag van mij toch gerust een match of 8 brommen zijn.
Na gisteren durf ik Rudiger zelfs boven Pepe en Ramos te plaatsen wat dat betreft. Ik heb die twee zoiets toch nooit zien doen voor zover ik mij kan herinneren. Die mag gerust meer dan tien wedstrijden geschorst worden. Geweldige verdediger natuurlijk, maar er zijn grenzen.Altijd al een mafketel gevonden. Op dat vlak weten ze bij Real altijd goed te scouten![]()
Ancelotti zou een akkoord hebben om de Braziliaanse nationale ploeg te trainen en hij zou al einde mei vertrekken bij Real, nog voor de start van het WK voor clubs.Dergelijke dingen geven toch ook weer aan dat Carlo z'n verhaal op z'n einde loopt. Je kan eens uit de hoek komen, maar dit is er gewoon los over. Ik geloof dat je zo'n zaken toch echt niet moet gaan proberen bij een type Guardiola of Klopp. Het erge vind ik nog dat je gewoon naar jezelf moet kijken, want je verliest door welgeteld drie amateuristische dingen die NOOIT mogen gebeuren. Het is niet dat Barcelona met een of andere lucky goal of door enkele blunders van de arbitrage heeft gewonnen. Ik vond het gisteren een aangename en tot dan toe gewoon een vrij faire wedstrijd met een arbiter die ondanks alles een meer dan uitstekende partij heeft gefloten. Ik ben beschaamd in hun plek als ik zo'n dingen zie.
Als je gisteren trouwens Arda zag spelen, dan snap je toch voor geen reet waarom die dit seizoen amper heeft mogen meedoen. Die kerel bulkt van het talent en hoort gewoon basis te staan. Zeker als zo'n Rodrygo daar de helft van de tijd de stenen uit de grond zit te zuigen. Onbegrijpelijk eigenlijk.
Na gisteren durf ik Rudiger zelfs boven Pepe en Ramos te plaatsen wat dat betreft. Ik heb die twee zoiets toch nooit zien doen voor zover ik mij kan herinneren. Die mag gerust meer dan tien wedstrijden geschorst worden. Geweldige verdediger natuurlijk, maar er zijn grenzen.

Het barca onder koemans en t eerste seizoen van xavi was ook wel zo n momentjeReal kondigt hier eventjes aan dat drie spelers einde seizoen zijn met blessures: Rudiger, Alaba & Mendy
Zegt dus ook weer genoeg over de fitheid van de spelers. Ik heb in mijn leven nog nooit zoveel blessures meegemaakt bij een bepaalde clubs als bij Real de laatste twee seizoenen.
Tjah, als je natuurlijk graag spelers rond de 30 transfervrij binnenhaalt en dan tegen de 60 wedstrijden per jaar laat spelen en niet afwisselt met uw jonkies... Dan is dat niet zo verwonderlijk.Real kondigt hier eventjes aan dat drie spelers einde seizoen zijn met blessures: Rudiger, Alaba & Mendy
Zegt dus ook weer genoeg over de fitheid van de spelers. Ik heb in mijn leven nog nooit zoveel blessures meegemaakt bij een bepaalde clubs als bij Real de laatste twee seizoenen.
Uiteraard, dat ligt in eerste instantie aan Ancelotti en ook gewoon Pérez. Zoals ik hier al heb aangegeven tijdens de winter: onwaarschijnlijk dat er toen niks is bijgekomen.Tjah, als je natuurlijk graag spelers rond de 30 transfervrij binnenhaalt en dan tegen de 60 wedstrijden per jaar laat spelen en niet afwisselt met uw jonkies... Dan is dat niet zo verwonderlijk.
op zich komt Rüdiger er dan weer wel scotfree vanaf en is zijn 6 dagen schorsing puur keeping up appearances.
Kan je zo al invullen nu.Ik zie ze in ieder geval niet slecht doen met het jong geweld dat zich (eindelijk) eens mag bewijzen... Dat Barça de komende 2 Ligawedstrijden maar wintUiteraard, dat ligt in eerste instantie aan Ancelotti en ook gewoon Pérez. Zoals ik hier al heb aangegeven tijdens de winter: onwaarschijnlijk dat er toen niks is bijgekomen.
Ik ben wel benieuwd naar de opstelling en de bank de komende wedstrijdenKan je zo al invullen nu.

In theorie klopt dat maar tegen een zeer zwak Valladolid, sowieso al gedegradeerd en een goal average van ongeveer -60... Dan geef ik Flick volledig gelijk dat dit de match is om een volledig B-elftal op te zetten.Barcelona al 1-0 achter op Valladolid, quasi alle sterren krijgen rust. Dit zijn zo van die matchen dat je daarvoor wel eens het deksel op de neus zou kunnen krijgen.
Oef, rechtgezet. Ik snap Flick zeker ook hoor, maar ik denk dat die toch wel al wat afgevloekt heeft tijdens die eerste helft.In theorie klopt dat maar tegen een zeer zwak Valladolid, sowieso al gedegradeerd en een goal average van ongeveer -60... Dan geef ik Flick volledig gelijk dat dit de match is om een volledig B-elftal op te zetten.
Ansu Fati wel een pak minder dan 2 weken geleden, zo zwak weer...
Het was Ansu Fati eraf, Raphinha erop en de klus lijkt geklaard. Dan Anuar eraf, speler die zich vooral bezighield met de ambetanterik uit te hangen.Oef, rechtgezet. Ik snap Flick zeker ook hoor, maar ik denk dat die toch wel al wat afgevloekt heeft tijdens die eerste helft.