Hij verliest toch gewoon zijn evenwicht? Deze op Raphinha vind ik wel gewoon een penaltyEn zo heeft Real toch maar netjes voordeel gehaald van heel dat theater... Rüdiger haakt Ferran Torres toch gewoon??
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij verliest toch gewoon zijn evenwicht? Deze op Raphinha vind ik wel gewoon een penaltyEn zo heeft Real toch maar netjes voordeel gehaald van heel dat theater... Rüdiger haakt Ferran Torres toch gewoon??
Je ziet toch duidelijk dat Rüdiger het been eruit haakt?Hij verliest toch gewoon zijn evenwicht? Deze op Raphinha vind ik wel gewoon een penalty
Er is idd 0,0 contact.Dit lijkt me één van de meest perfecte schwalbes die ik ooit gezien heb? Het ziet er zo natuurlijk uit, maar volgens mij is er letterlijk geen contact?
Er is idd 0,0 contact.
Thank god dat dit is teruggedraaid al snap ik absoluut waarom hij hem eerst floot. Zag er heel echt uit.

En nog altijd snappen ze ni waarom dieje pipo de gouden bal ni kreeg.. wel dit is dus de reden, uitstraling van jan mn bottenVolgens mij was dat een van de betere arbitrages die ik al gezien heb in Spanje, in een van de moeilijkste matchen om te fluiten.
Volgens mij was het ook weer Vinicius en niet Rüdiger die iets naar de ref lanceerde? Was ook gewoon een fout van Mbappé die zijn hand naar achter gooide, dus er was geen reden om te klagen. Hadden allebei rood verdiend. En Vinicius zouden ze we heel lang mogen schorsen, als je al een object lanceert naar de ref. Wat een varken die kerel.