La Liga: Spaans Voetbal 2024-2025

Dit lijkt me één van de meest perfecte schwalbes die ik ooit gezien heb? Het ziet er zo natuurlijk uit, maar volgens mij is er letterlijk geen contact?

Dit lijkt me één van de meest perfecte schwalbes die ik ooit gezien heb? Het ziet er zo natuurlijk uit, maar volgens mij is er letterlijk geen contact?
Er is idd 0,0 contact.

Thank god dat dit is teruggedraaid al snap ik absoluut waarom hij hem eerst floot. Zag er heel echt uit.

Zag er niet best uit bij de rust, maar nu kan ik enkel teleurgesteld zijn. Die 1-2 moest je gewoon afmaken. Ruimte zat en dan weer een domme fout achteraan.

Deze loss hebben ze toch aan zichzelf te danken na die sterke tweede helft.

Hoeveel goals wil je nog weggeven aub zeg.

Wat een bende apen zitten daar toch in hemelsnaam op de bank van Real?!

Soit, titel is binnen en dat is zowat het beste van vanavond, eerste helft was nog goed, daarna was het dramatisch. Raphinha geen bal geraakt, Lamine was ook veel minder (wel schitterende assist natuurlijk), op deze manier zal het in de Champions League hopeloos worden, chance dat Inter in een serieuze dip zit...

Zalig, rudiger gaan we voorlopig ni terugzien denk ik, wat n debiel…

Nu zoveel mogelijk rusten en hopen op n goed resultaat tegen inter !

Apart dat dat toch allemaal gewoon gedoogd wordt als het een topclub is.. dat moet je eens proberen in het basket of hockey.

Volgens mij was dat een van de betere arbitrages die ik al gezien heb in Spanje, in een van de moeilijkste matchen om te fluiten.

Volgens mij was het ook weer Vinicius en niet Rüdiger die iets naar de ref lanceerde? Was ook gewoon een fout van Mbappé die zijn hand naar achter gooide, dus er was geen reden om te klagen. Hadden allebei rood verdiend. En Vinicius zouden ze we heel lang mogen schorsen, als je al een object lanceert naar de ref. Wat een varken die kerel.

Volgens mij was dat een van de betere arbitrages die ik al gezien heb in Spanje, in een van de moeilijkste matchen om te fluiten.

Volgens mij was het ook weer Vinicius en niet Rüdiger die iets naar de ref lanceerde? Was ook gewoon een fout van Mbappé die zijn hand naar achter gooide, dus er was geen reden om te klagen. Hadden allebei rood verdiend. En Vinicius zouden ze we heel lang mogen schorsen, als je al een object lanceert naar de ref. Wat een varken die kerel.
En nog altijd snappen ze ni waarom dieje pipo de gouden bal ni kreeg.. wel dit is dus de reden, uitstraling van jan mn botten

Terug
Bovenaan