Muñoz
Well-known member
Nu mikken op EK2026, waar doel echt wel de halve finale/finale moet zijn.
Ah, ziet er nog een goed najaar uit dan.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu mikken op EK2026, waar doel echt wel de halve finale/finale moet zijn.

Transfer van het jaar in de premier league, eindelijk rust kunnen brengen bij Man Utd na al die jaren maar Lammens niet goed genoeg?Ik blijf toch echt niet overtuigd van Garcia hoor.
Alles tot laatste kwartier Senegal was slecht. Het blijven vasthouden aan Doku op links. Het wisselen van Courtois en daardoor de flater van Lammens. Ik snap echt niet dat mensen hem nog langer willen als bondscoach.
Terecht verloren puur op wedstrijd verloop eerder maar toch wrange nasmaak om zo eruit te gaan met een flater op zo’n easy shot. Vraag mij af of daar ook niets gaat blijven hangen bij Lammens. Als Courtois nu stopt kan je toch Lammens toch niet in de goal plaatsen na zo’n flater
De kans is vrij klein dat Lammens in 2028 eerste keeper is hoor.Ik blijf toch echt niet overtuigd van Garcia hoor.
Alles tot laatste kwartier Senegal was slecht. Het blijven vasthouden aan Doku op links. Het wisselen van Courtois en daardoor de flater van Lammens. Ik snap echt niet dat mensen hem nog langer willen als bondscoach.
Terecht verloren puur op wedstrijd verloop eerder maar toch wrange nasmaak om zo eruit te gaan met een flater op zo’n easy shot. Vraag mij af of daar ook niets gaat blijven hangen bij Lammens. Als Courtois nu stopt kan je toch Lammens toch niet in de goal plaatsen na zo’n flater
De media overdrijft daar ook gewoon. Logisch als je kijkt wat De Gea daar allemaal uitstak, en zeker Onana en die Turkse keeper. Als Lammens een bal pakt die recht op hem komt, worden ze daar al gek tegenwoordig.Transfer van het jaar in de premier league, eindelijk rust kunnen brengen bij Man Utd na al die jaren maar Lammens niet goed genoeg?
Ik zie veel wedstrijden van United en vind er weinig overdreven aan. Lammens is gewoon top 10 keeper in wording, die gast is nog superjong en mentaal zeer sterk. Gisteren had dan voor mij hiermee niets te maken. Keepers maken gewoon af en toe een foutjeDe media overdrijft daar ook gewoon. Logisch als je kijkt wat De Gea daar allemaal uitstak, en zeker Onana en die Turkse keeper. Als Lammens een bal pakt die recht op hem komt, worden ze daar al gek tegenwoordig.
Alsof Courtois nooit een flater heeft begaan. Elke speler op elke positie begaat (grove) fouten.Als Courtois nu stopt kan je toch Lammens toch niet in de goal plaatsen na zo’n flater
Hij mag dan wel een top 10 keeper in wording zijn, Penders is een top 3 keeper in wording en zal in 2028 gewoon voor hem staan.Ik zie veel wedstrijden van United en vind er weinig overdreven aan. Lammens is gewoon top 10 keeper in wording, die gast is nog superjong en mentaal zeer sterk. Gisteren had dan voor mij hiermee niets te maken. Keepers maken gewoon af en toe een foutje
24 jaar is jong, maar niet "superjong" he. Yamal is superjong.Ik zie veel wedstrijden van United en vind er weinig overdreven aan. Lammens is gewoon top 10 keeper in wording, die gast is nog superjong en mentaal zeer sterk. Gisteren had dan voor mij hiermee niets te maken. Keepers maken gewoon af en toe een foutje
Laat ons hopen dan hebben we zeer goede keepers.Hij mag dan wel een top 10 keeper in wording zijn, Penders is een top 3 keeper in wording en zal in 2028 gewoon voor hem staan.
Doku is imo ook geen speler om te counteren. Als balbezit hebt en controle over de match is hij het die het zou moeten kunnen open breken. Nu temporiseert hij elke keer om dan terug te versnellen.Sorry hoor, maar hoe vaak was het op de counter dat Doku kan passen naar iemand die meeloopt maar nope, zelf blijven dribbelen... Dus kom niet af met zever als balvastheid...
en ook CDK en De Cuyper die meer dan degelijk waren als ex-club spelers.Nu we niet meer Tous ensemble zijn en ik terug volledige Club supporter kan zijn
Wat een WK van Mechele, als enige alles gespeeld en meer dan degelijk ook nog eens, ook nog eens opgepikt door de internationale pers. Typisch ook dat hij goed speelt met een snelle CV naast hem in Ngoy en die combinatie eigenlijk beter werkt dan gelijk wat er al geprobeerd is. Mooie carrière ook, van nooit goed genoeg tot nog steeds beter aan het worden in zijn nadagen van zijn carrière. Als Club-sup voor mij het mooiste moment van dit WK!
Ook Seys zijn invalbeurt gisteren was mooi om te zien, tweede maal dat hij Yamal aan banden legt. Benieuwd hoeveel invloed dit gaat hebben op een eventuele transfer.
Vanaken blijft Vanaken en blijft door nog steeds teveel mensen onderschat, maar beter zo, dan blijft hij.
Mooi van CDK dat hij van absoluut waardeloos in de groep, naar extreem belangrijk in de knock-out fase is gegaan.en ook CDK en De Cuyper die meer dan degelijk waren als ex-club spelers.
nu hopen op stunt van andere ex-club man Jashari ;-)