Kwartfinale: België - Spanje - Vrijdag 10 Juli 21h

Wat denkt ge?

• Totaal aantal stemmers
    162
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Onana speelt en het was allemaal komedie. Voila das mijn insteek. Dàn is Rudy een masterclass aan het geven.
Ik zou het wel willen, maar ik vrees ervoor. Die knul zijn knie is naar de gallemiezen voor een half jaar.

Ik schat onze kansen om door te stoten op 35-40%. Vorm van de dag gaat hier de doorslag geven. Wij hebben wel een beetje shwung in de ploeg zitten, Spanje heeft nog niet echt een referentiewedstrijd laten zien maar zij hebben het talent om op elke moment los te barsten natuurlijk. Tegen Oostenrijk leggen ze ook gewoonweg 3 ballen droog in het mandje.

Knikkende knietjes tot we merken dat de duivels er zin in hebben I guess.

Ik zou zelfs durven zeggen:

DOORGAAN! KAPOTMAKEN!
images

(Anders...)

Bij HLN beginnen ze nu ook al met...

Vermoedelijke opstellingen​

Spanje: Simon - Porro, Cubarsi, Laporte, Cucurella - Rodri, Pedri, Olmo - Yamal, Oyarzabal, Baena
België: Courtois - Castagne, Ngoy, Mechele, De Cuyper - Raskin, Tielemans, De Bruyne - Lukebakio, De Ketelaere, Trossard

Hoe zou Rudi de Spanjaarden vandaag zot krijgen? Lukaku als centrale verdediger, courtois in de spits, debruyne op de vleugel en doku in de goal?

Toch een verassing dat Doku start. Maar kan het wel begrijpen, hopelijk heeft de match op de bank hem geprikkeld.

Terug
Bovenaan