Hoeveel goals moet Tielemans scoren vooraleer mensen weten hoe je zijn naam schrijft?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Minstens 4Hoeveel goals moet Tielemans scoren vooraleer mensen weten hoe je zijn naam schrijft?

Er zit hier blijkbaar een grote mondharmonica fanbase!Hoeveel goals moet Tielemans scoren vooraleer mensen weten hoe je zijn naam schrijft?
Van Aken of Vanaeken zie je hier ook regelmatig passeren.Hoeveel goals moet Tielemans scoren vooraleer mensen weten hoe je zijn naam schrijft?

Ik gok op z’n minst thwee. Het is thans niet zo moeilijk eh.Hoeveel goals moet Tielemans scoren vooraleer mensen weten hoe je zijn naam schrijft?
Deze keer kijk ik en blijf ik wakkerLaat ons wederom een apart topic hebben voor de match van de Belgen om posts in verschillende andere topics te vermijden.
Vrijdag 10 Juli 21h. Blijf jij wakker?![]()

Eens. De Joeri verdient beter.Hoeveel goals moet Tielemans scoren vooraleer mensen weten hoe je zijn naam schrijft?

Zo moeilijk is het kansberekenen allemaal niet hoor, we hebben 50% kans om te winnen. Net zoals ik 50% kans heb om de Euromillions te winnen.De statistieken spreken in ons nadeel, laatste 5 matchen tegen Spanje hebben de Belgen allemaal verloren. Ik geef ons 20-25% kans om door te gaan.
De Belgen zijn individueel niet slecht, maar Spanje is collectief en defensief veel sterker. De Belgen kunnen gevaarlijk zijn op de counter en zullen het meer van individuele flitsen moeten hebben.
Als de Belgen lang kunnen standhouden tegen Spanje is het misschien nog in hun voordeel, dan verbruiken de Spanjaarden meer energie en kunnen de Belgen frisser zitten op het einde.De enige tegenstander van formaat waar ze tegen gespeeld hebben was Kaapverdië (op zich is die uitspraak al straf maar het was wel zo) en dat bleef 0-0. Tegen Portugal was het een oersaaie droevige wedstrijd en werd zuinig op het einde beslist.
Als België niet vroeg scoort wordt het heel lastig, maar elke wedstrijd moet gespeeld worden. Op papier heeft Spanje ook iets langer kunnen rusten.