Kortingsplatformen als klant van...

ilgonwe

Well-known member
Tegenwoordig bieden vele dienstenleveranciers een kortingsplatform aan als extra “voordeel” om bij hun te blijven.

De Franstalige krant L’Echo heeft (achter paywall) een lijst opgesteld:


Het zijn er veel, sommigen hebben honderden aanbiedingen, anderen hebben na de bombastische aankondiging amper 2 promoties. En dan zijn er ook kortingen die nauwelijks de moeite waard zijn zoals 0,5% cashback.

Wie kent nog platformen met interessante kortingen?

Ik begin al met een lijst op basis van dat artikel en wat ik online tegen kwam.

Banken
Verzekeringen
Energieleveranciers
Telecom
Chequebedrijven
  • Monizze dealzz
  • Sodexo (aangezien dat Pluxee wordt is het aantal deals nog beperkter dan voorheen en er stond al niet veel op)
Via je werkgever
Deze zijn het meest interessant maar van job veranderen voor deze mini-voordelen is iets te veel gevraagd.
Via Touring, VAB of Brussels Airlines zijn er ook kleine voordelen bij partners maar die zijn redelijk beperkt.
 
Via mijn werk heb ik Edenred Ekivita en wij -vooral mijn vrouw dus- gebruiken dat constant. De percenten zijn op zich klein, maar als je dat op maandbasis bekijkt spaar je toch al gemakkelijk tussen de €50 en €100 uit.:

3% bij Colruyt
5% bij Bol.com
10% bij Torfs
8% bij Dreamland
5% bij Decathlon
€2 per ticket bij Kinepolis
10% bij Zalando

Zijn degene die we meestal gebruiken. Telt toch wel op op jaarbasis.
 
Wie de vermelde voordelen van @shellshock wil hebben buiten de werkgever om kan als klant van Engie ook van dezelfde voordelen genieten (uitgezonderd Zalando).
 
Ik gebruik af en toe de kortingen die ik krijg via Agoria, bv:

6% bij Bol
10% bij Zalando

Verleden maand 35% op een Sage Nespresso toestel.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan