Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kunnen doen zoals de Argentijnen zelf graag doen en op hem trappen.Maar Messi tegenhouden zal niet eenvoudig zijn. Die loopt overal doorheen. En al zijn vrije schoppen en hoekschoppen zijn eveneens levensgevaarlijk. Doe er maar iets tegen.
Ik heb serieuze twijfels, het team is niet op niveau. Vorig WK had je nog een goede Alvarez, Di Maria, ...Maar Messi tegenhouden zal niet eenvoudig zijn. Die loopt overal doorheen. En al zijn vrije schoppen en hoekschoppen zijn eveneens levensgevaarlijk. Doe er maar iets tegen.
Pak Messi daar weg en dan is het ook maar een middelmatig team in feite.Maar Messi tegenhouden zal niet eenvoudig zijn. Die loopt overal doorheen. En al zijn vrije schoppen en hoekschoppen zijn eveneens levensgevaarlijk. Doe er maar iets tegen.
De scheidsrechter floot echt wel in het voordeel van Argentinië, jammer want doet echt afbreuk aan deze wedstrijd.Heb ik geen gelijk soms?
Hoe je fan van dit Argentinië kan zijn snap ik niet. Schoppen er een match op los en krijgen gewoonweg nooit een kaart.
, je zag met momenten de angst in de ogen van Argentinië dat gedaan ging zijn.Dit vooral hè.De scheidsrechter floot echt wel in het voordeel van Argentinië, jammer want doet echt afbreuk aan deze wedstrijd.
Zonde voor Kaapverdië, je zag met momenten de angst in de ogen van Argentinië dat gedaan ging zijn.
De scheidsrechter was gewoon goed aan het fluiten. Jullie hebben tunnelvisie.
Als het dit maar is. Dan kunt ge achter alles wat zoeken. Nog niet eens noemenswaardige zaken.
In de video enkele van de vreemde beslissingen van de scheids en dan staan er nog enkele niet tussen.
Bvb de vrije trap waar Kaapverdië zijn muur nog aan het zetten was en duidelijk nog niet klaar was.
Mij maakt het echt niet uit of Argentinië doorgaat of iemand anders.
En dat kan zeker eens een wedstrijd gebeuren dat een team eens een twijfelgeval of volledige match in het voordeel krijgt.
Maar bij Argentinië is dat na vorig WK , dit WK weeral 3 matchen geweest dat Argentinië heel goed wegkomt met sommige beslissingen.
Als het dit maar is. Dan kunt ge achter alles wat zoeken. Nog niet eens noemenswaardige zaken.
Mij maakt het echt niet uit of Argentinië doorgaat of iemand anders.
En dan mag dat niet benoemd worden of wat?Om "echt niet uit te maken", maak je er wel veel woorden aan vuil, en dat bovendien niet voor de eerste keer dit tornooi.
[edit: wel héél veel woorden precies... ;")]
Het zou een mens nog doen denken aan de wereldberoemde "ik ben geen racist, maar...".
Om "echt niet uit te maken", maak je er wel veel woorden aan vuil, en dat bovendien niet voor de eerste keer dit tornooi.
[edit: wel héél veel woorden precies... ;")]
Het zou een mens nog doen denken aan de wereldberoemde "ik ben geen racist, maar...".