Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar had je het gevoel dat het er nog in zat, dat we tegen dit Senegal na zo'n match nog doorgaan is waanzin. Ik begrijp nog altijd de helft van de wissels niet.Holy shit zeg. Ongezien. Nog zotter dan tegen Japan.
Volgens topanalist Degryse moet je nog minstens een ronde verder!WK kan gewoon niet meer stuk na deze match.
Jawel! En USA in Rood-WitMisschien de surrealistische truitjes volgende match niet gebruiken.

Zet Moreira maar ipv Doku…Wat een genie de rudi. Fitte hans KDB Decuyper en Doku volgende wedstrijd!
Daar had je het gevoel dat het er nog in zat, dat we tegen dit Senegal na zo'n match nog doorgaan is waanzin. Ik begrijp nog altijd de helft van de wissels niet.
Same. Wtf was dit.Daar had je het gevoel dat het er nog in zat, dat we tegen dit Senegal na zo'n match nog doorgaan is waanzin. Ik begrijp nog altijd de helft van de wissels niet.
Je denkt echt dat het daaraan lag?Allez, hopelijk hebben de Vanaken roepers nu ingezien dat die niet in de basis hoort?
Volgende match De Ketelaere en Vanaken aub mooi op de bank....