Als ze niet winnen is het nog steeds genant. We kunnen dit wk enkel redden door de VS er uit te kegelen.Als ze nu verliezen is het tenminste met opgeheven hoofd
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ze niet winnen is het nog steeds genant. We kunnen dit wk enkel redden door de VS er uit te kegelen.Als ze nu verliezen is het tenminste met opgeheven hoofd
Dat wil ik nog zien. We waren slecht, heel slecht... maar de kans lijkt me dat het momentum nu is gekeerdWe hadden het momentum, maar Senegal neemt de match toch makkelijk weer in handen.
We gaan nog moeten pompen in de verleningen.
On the bright side: we leven nog, soort van.
grinta ??? ze hebben 80 minuten met grind in hun zakken gespeeld preciesWe kunnen in elk geval wel het geklaag over de grinta stoppen.

Nog efkes wachtenPs Rudi alles is vergeten en vergeven

In theorie zou je Meunier weer kunnen vervangen.Ik wil eigenlijk geen 30 minuten lang naar Meunier kijken, maar wat een surrealistische match eigenlijk hadden we dit dik moeten verliezen. Maar laten we maar winnen want ik gun De Cuyper nog een goaltje.
Als ze niet winnen is het nog steeds genant. We kunnen dit wk enkel redden door de VS er uit te kegelen.
Zo ene gelijk Brahim Diaz in de Africa Cup finale bedoel je?Moreira panenka straks, schrijf op
Zitten we ni al aan 5 wissels?Ik zou Pardo klaar houden om mss in de 2e verlening te laten invallen.
Ik denk dat we gaan moeten terugplooien en counteren