Knockouts: Zestiende Finales

Snap niet dat Ronaldo blijft staan, Dit Portugal speelt veel beter zonder hem.

Top speler maar zijn tijd is toch gedaan op het aller hoogste niveau.

Haha Martinez.

Wat een dramatische en impulsieve wissels daarstraks. Nu moet ie quasi verplicht Ronaldo eraf halen om proberen het evenwicht te herstellen. :laugh:

Ik verwacht nu wel dat Portugal makkelijk wint nu dat Ronaldo eraf is met alle commentaren van de laatste wedstrijden!

Haha Martinez.

Wat een dramatische en impulsieve wissels daarstraks. Nu moet ie quasi verplicht Ronaldo eraf halen om proberen het evenwicht te herstellen. :laugh:

Ik verwacht nu wel dat Portugal makkelijk wint nu dat Ronaldo eraf is met alle commentaren van de laatste wedstrijden!
Je kunt toch niet ontkennen dat Portugal beter is zonder Ronaldo, hele grote speler geweest maar nu weegt hij toch meer op de ploeg dan dat hij opbrengt.

Kroatië toch de betere ploeg in de 2de helft.

Mooi binnengekopt! Weer een goal dik in de toegevoegde tijd. Nog zes minuten extra tijd te gaan lol

Dacht toch dat Kroatië goed stond, maar tussen twee torens dook de Portugees op!

Wat zeggen de regels eigenlijk? Over de accidental touch van die speler van Portugal?
Is een offside goal van lukaku zo is nooit niet goedgekeurd?

Belachelijk?

Zou verdomme iedere match zo moeten zijn.

3 minuten extra tijd, zoals de meeste matchen, dát is belachelijk!
Dat is ook belachelijk, ja, heb ik zelfs hier ook al meermaals gezegd, maar hier dan ineens tien minuten bijtellen sloeg ook nergens op. En dan nog eens drie minuten langer laten spelen.

Fantastische wedstrijd wel gezien. Jammer dat Kroatië eruit moet. Speelden een veel leukere partij dan 4j terug toen het park the bus was tegen Brazilië.

Dat is ook belachelijk, ja, heb ik zelfs hier ook al meermaals gezegd, maar hier dan ineens tien minuten bijtellen sloeg ook nergens op. En dan nog eens drie minuten langer laten spelen.

Fantastische wedstrijd wel gezien. Jammer dat Kroatië eruit moest. Speelden een veel leukere partij dan 4j terug toen het park the bus was tegen Brazilië.
Mss omdat Portugal gescoord had in de extra time dat hij nog wat bij telde 3 min was wel extreem, jammer had graag penalty's gezien.

Wat zeggen de regels eigenlijk? Over de accidental touch van die speler van Portugal?
Is een offside goal van lukaku zo is nooit niet goedgekeurd?
Hij stond al offside bij die aanraking van de Kroaat he, dus dat de Portugees de bal dan ook nog aanraakt lijkt me niet relevant (tenzij dat de aanvaller eerst niet deelneemt aan het spel en dat de bal dan door de verdediger per ongeluk voor zijn voeten belandt).

Terug
Bovenaan