Knockouts: Halve Finales

Wie gaat naar de finale?

• Totaal aantal stemmers
    89
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Engelsen parkeren de bus en zetten nul druk op elke Argentijn die wilt voorzetten of schieten en ze verliezen nog eens de luchtduels ook. Wat een sukkels.

Van Den Bempt zal wel de finale doen zeker?Hoop ik.

Joos heeft zo indertijd ook eens een CL-match tussen Man United & AS Roma voor mij verpest door zijn overduidelijke voorkeur voor 1 van de 2 ploegen. Kleine tip, het was niet de Engelse ploeg.

Als Argentinië (en dan vooral Messi) zo precies met passjes en voorzetten blijft strooien gaan ze ook kansen krijgen tegen Spanje.

Hoe goed is Messi nog zeg.

Wordt wel een interessante finale denk ik, tenzij Spanje voorkomt en de match weer doodlegt met dominant passenspel en secuur verdedigen.

Engeland was ook al minder dan Noorwegen vond ik in de tweede helft. Vandaag volledig weggespeeld in de tweede helft. Zwaar teleurstellend.

Tuchel verkloot het toch echt voor Engeland. Topspelers niet oproepen en dan vandaag zo een draak van een tactiek. Martinez was zelfs niet eens zo rampzalig.

Ik was kritisch voor die Argentijnen in de eerste helft (zeker die Simeone) maar wat sommige van die Engelsen uitstaken na het fluitsignaal mag ook wel bestraft worden. (Slag van Bellingham)

Terug
Bovenaan