Knockouts: Halve Finales

Wie gaat naar de finale?

• Totaal aantal stemmers
    89
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Er is al veel truitje trek gedaan en nog maar 2 gele kaarten dus wordt zeker niet altjjd besrraft en ik ga akkkoord dat het terecgt geel is he maar vergeleken met die schoppen die al zijn uitgedeeld vind ik dit licht geel
Een aanval afbreken op die manier is toch gewoon altijd geel, niets licht aan. Dat hij al eerder geel mocht geven dat klopt wel maar dat maakte deze gele kaart niet licht

En en en. Die pipo moet daar niet staan als het afgefloten is. Netjes oprotten naar binnen .
En ge moet niet kunnen liplezen om te weten dat die gesprekken niet gaan over metejoor die terug single is.
Maar je klaagt enkel over Messi (of Argentijnen) en niet over de Engelse die daar ook staan. Die moeten toch ook gewoon netjes oprotten en naar binnen?

En en en. Die pipo moet daar niet staan als het afgefloten is. Netjes oprotten naar binnen .
En ge moet niet kunnen liplezen om te weten dat die gesprekken niet gaan over metejoor die terug single is.
Ze moeten er allemaal niet staan.

Maar denk dat het eerder gaat over Céline die opnieuw single is.

Die nitwits met hun complottheorieën op social media helpen natuurlijk ook om die belachelijke teneur van die omgekochte refs aan te wakkeren. Soms zijn refs gewoon niet goed, of laten ze gewoon veel teveel toe. Ze hebben zeker problemen met dat vuile zuid Amerikaanse spel.

Ach, buiten de paar tinfoil hats die er echt van overtuigd zijn dat een land(je) zoals Argentinië heel de FIFA naar z'n hand heeft kunnen zetten, denk ik dat de meeste mensen dat gewoon doen uit ironie omdat het abnormaal vaak uitdraait in het voordeel van Argentinië.
Je hebt vuil spel, en je hebt Argentinië: Messi en z'n 10 hooligans. Als je de heilige Martínez drievuiligheid, Fernández, etc. bezig ziet: elke match proberen om zoveel mogelijk spelers blessures te geven en de scheids gek te maken.

Misschien komt dat door m'n roots, maar ik supporter altijd tegen Argentinië. Ongeacht tegen wie ze moeten.

Met Ronaldo hebde zo een shit niet voor.
Uiteindelijk is dat toch wel de voorbeeldigste goat van de 2.
:hurrr:
Als voetballer ben ik veel meer fan van Messi. Hij is effectief wel de GOAT van het voetbal.
Maar in de verte ken ik iemand die (als producent van een studio die commercials opneemt) met beide heeft samengewerkt in Spanje. Die vertelde me dat het véél aangenamer was om met Ronaldo te werken dan met Messi.

Ach, buiten de paar tinfoil hats die er echt van overtuigd zijn dat een land(je) zoals Argentinië heel de FIFA naar z'n hand heeft kunnen zetten, denk ik dat de meeste mensen dat gewoon doen uit ironie omdat het abnormaal vaak uitdraait in het voordeel van Argentinië.
Je hebt vuil spel, en je hebt Argentinië: Messi en z'n 10 hooligans. Als je de heilige Martínez drievuiligheid, Fernández, etc. bezig ziet. Elke match proberen om zoveel mogelijk spelers blessures te geven en de scheids gek te maken.
De meeste toch vooral vanwege een afkeer van Messi. Daar komen die complotten ook vandaan. De fixatie is toch wel behoorlijk apart laten we maar zeggen.

Daarom hoop ik op Engeland in de finale. Altijd heerlijk om die complotdenkers zich in bochten te zien wringen waarom Argentinië toch niet WK is geworden.

Je hebt vuil spel, en je hebt Argentinië: Messi en z'n 10 hooligans. Als je de heilige Martínez drievuiligheid, Fernández, etc. bezig ziet: elke match proberen om zoveel mogelijk spelers blessures te geven en de scheids gek te maken.

Misschien komt dat door m'n roots, maar ik supporter altijd tegen Argentinië. Ongeacht tegen wie ze moeten.
Opnieuw mooi staaltje zever. Ik heb nog geen enkele bewuste poging tot blessures bij de tegenstander gezien. Dus qua overdreven onzin kan dit wel weer tellen

Als voetballer ben ik veel meer fan van Messi. Hij is effectief wel de GOAT van het voetbal.
Maar in de verte ken ik iemand die (als producent van een studio die commercials opneemt) met beide heeft samengewerkt in Spanje. Die vertelde me dat het véél aangenamer was om met Ronaldo te werken dan met Messi.

Messi is qua tactiek wellicht de beste voetballer ooit. Ronaldo is dan weer een véél grotere atleet dan Messi.
En dat karakter, ja. Messi is alleen gemaakt om voetbal te spelen, niks anders. Beetje raar figuur als je die vergelijkt met Ronaldo.

Jammer dat we ze allebei niet meer gaan zien op een volgend WK.

Messi is qua tactiek wellicht de beste voetballer ooit. Ronaldo is dan weer een véél grotere atleet dan Messi.
En dat karakter, ja. Messi is alleen gemaakt om voetbal te spelen, niks anders. Beetje wereldvreemde figuur als je die vergelijkt met Ronaldo.

Jammer dat we ze allebei niet meer gaan zien op een volgend WK.
Bedeesde figuur?
Is één van de grootste misvattingen ooit. Die ket is een mega arrogante kwal die tal van spelers heeft weggepest, en toch heeft die zo een imago van een sympathieke speler te zijn. En is nog een grotere geldwolf dan Ronaldo, Messi verdient een pak meer aan zijn Miami deal dan Ronaldo in de zandbak, ook iets wat vaak vergeten wordt.

Terug
Bovenaan