Knockouts: Halve Finales

Wie gaat naar de finale?

• Totaal aantal stemmers
    87
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Als voetballer ben ik veel meer fan van Messi. Hij is effectief wel de GOAT van het voetbal.
Maar in de verte ken ik iemand die (als producent van een studio die commercials opneemt) met beide heeft samengewerkt in Spanje. Die vertelde me dat het véél aangenamer was om met Ronaldo te werken dan met Messi.
Geen 1 van de 2 is voor mij de goat.

Bedeesde figuur?
Is één van de grootste misvattingen ooit. Die ket is een mega arrogante kwal die tal van spelers heeft weggepest, en toch heeft die zo een imago van een sympathieke speler te zijn. En is nog een grotere geldwolf dan Ronaldo, Messi verdient een pak meer aan zijn Miami deal dan Ronaldo in de zandbak, ook iets wat vaak vergeten wordt.
2022 :love2:
moet zoveel pijn doen voor sommigen.

En wel gek dat er zelfs nu nog mensen blijven stemmen voor Spanje. Zou er graag een jambers rapportage van zien.

Wie zijn ze, wat doen ze, wat drijft hen?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ENGELAND

Nog nooit zo hard geroepen voor een goal van de Engelsen. :oi22:

Bedeesde figuur?
Is één van de grootste misvattingen ooit. Die ket is een mega arrogante kwal die tal van spelers heeft weggepest, en toch heeft die zo een imago van een sympathieke speler te zijn....

Ja, heb het nog veranderd. Bedeesd was inderdaad niet het juiste woord. Maar als je in die veel interviews of zo random filmpjes ziet wanneer die niet op het veld staat komt die erg vaak over als zo'n awkward persoon. Spreekt na 20+ jaar topvoetbal nog altijd geen énkel woord Engels.
Man is alleen gemaakt om te voetballen. Nuja, hij is wie hij is, maar net daardoor ben ik toch altijd meer fan geweest van Ronaldo. Messi is (/was) arguably de beste voetballer, maar een totaal oninteressante persoonlijkheid.

Wat heeft Messi u persoonlijk aangedaan?

Niet iedereen moet heel z'n kamer volhangen met posters van Messi, respecteer dat dus ook i.p.v. iedereen aan te vallen die iets negatiefs over Messi zegt.

Terug
Bovenaan