Knockouts: Halve Finales

Wie gaat naar de finale?

• Totaal aantal stemmers
    89
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Sorry, maar waarom wil je zo hard naar de "Amerikanisering" van alles voor voetbal? Mss ben ik conservatief of nostalgisch op dat gebied, dat kan.
Maar heb enkele jaren NBA best wel intensief gevolgd (met opstaan om 4/5 u 's morgens om matchen uit de East te bekijken), en stoorde me gigantisch aan de ellenlang durende matchen, reclame breaks, en dat allemaal in de laatste 2 minuten, wil je daar echt naar toe? Want dat is mijn inziens de weg die je hiermee inslaat...
Ik ben al van 1998 zowel voetbal als nba fan. En imo hebben we zeker ook nog zaken te leren van den Amerikaan. En dan heb ik het niet over de commercial breaks. Ook al in een 20 tal verschillende nba stadions geweest, en vooral qua matchbeleving is de US zeker een voorbeeld.

Ik heb daarom ook absoluut niets tegen een half time show bij een wk finale. Verder heb ik zelf al aangegeven geen fan te zijn van de water (commercial) breaks.

Ik ben al van 1998 zowel voetbal als nba fan. En imo hebben we zeker ook nog zaken te leren van den Amerikaan. En dan heb ik het niet over de commercial breaks. Ook al in een 20 tal verschillende nba stadions geweest, en vooral qua matchbeleving is de US zeker een voorbeeld.

Ik heb daarom ook absoluut niets tegen een half time show bij een wk finale. Verder heb ik zelf al aangegeven geen fan te zijn van de water (commercial) breaks.
Van mijn part doen ze wat ze willen tijdens de half time, en voor/na de match, maar dat ze de pauze bij 15 minuten houden. TV stations moeten dat niet per-sé uitzenden.
Water breaks kunnen uitzonderlijk, als het >30°C is. Maar dat hoeft niet als het 15°C is.

Maar daar gaan we toch onherroepelijk naar toe dan vrees ik, niet?

Die 64 teams komt er wel, dat is een kwestie van tijd. Liever dat dan al dat gedoe met beste 3des.

Die hydration breaks vrees ik dat iets gaat worden waar we maar beter aan wennen. Amerikanen zijn meester in het geld verdienen en Fifa zal ook wel gemerkt hebben dat zo'n hydration break hun miljoenen verdient. Gelukkig zitten wij als Europeanen met UEFA die natuurlijk smult van alle negatieve PR die die hydration breaks veroorzaken en eigenlijk juist het tegenovergestelde moet doen.

Nog 2u en we kunnen weer gaan bashen op Argentinië!
baby-scream-yeah.gif

Argentinië wint = GOAT , feest, 3 WK finales :love:
Argentinië verliest = Messi al wereldkampioen, Mbappé en Olise hebben ook niets laten zien, Spanje wint toch de finale

Let's go !

Net zoals wij de wereld meehadden bij onze match tegen USA, is het nu duidelijk hetzelfde bij Engeland. Wel tof om te zien zo één tegen allen.

Terug
Bovenaan