Knockouts: Halve Finales

Wie gaat naar de finale?

• Totaal aantal stemmers
    89
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
20-30 minuten pauze dat breekt toch het ritme van het spel te veel. 't Is al erg genoeg met die hydration breaks nu.
Ik denk dat zo'n lange pauze ook voor de spieren niet zo goed is, die moeten dan weer opwarmen.

Gelukkig wel met Shakira, maar schandalig
ik ben Daidai al zoooo beugehoord man. Zit er echt niet op te wachten. Ik snap dat het voor de mensen die normaal geen voetbal kijken misschien leuk kan zijn, maar doe dan een grote openingsceremonie gewoon. Die spelers moeten maar gewoon in de kleedkamer blijven zitten dan? Belachelijk

Laatst bewerkt:
Goh enkel Frankrijk kan dat. Cherki &

ik ben Daidai al zoooo beugehoord man. Zit er echt niet op te wachten. Ik snap dat het voor de mensen die normaal geen voetbal kijken misschien leuk kan zijn, maar doe dan een grote openingsceremonie gewoon. Die spelers moeten maar gewoon in de kleedkamer blijven zitten dan? Belachelijk
Mogen ondertussen kunstjes doen op het veld!

Toch allemaal geen drama zeg.

Als het een beetje een leuke show is kan ik daar zeker mee leven.

Als football fan kan ik die super bowl half time show meestal wel smaken.
Eerder dit WK zaten we ergens met een match die na verlengingen en penalties pas 3 uur na de start een winnaar had.
Waarbij je van de 120min speeltijd dan hopelijk minstens 60min voetbal gezien. 1u een rollende bal zien op 3u kijken.

En nu gaan we daar nog eens 10 à 15 min pop-entertainment extra aan toevoegen?
Komaan zeg.

Eerder dit WK zaten we ergens met een match die na verlengingen en penalties pas 3 uur na de start een winnaar had.
Waarbij je van de 120min speeltijd dan hopelijk minstens 60min voetbal gezien. 1u een rollende bal zien op 3u kijken.

En nu gaan we daar nog eens 10 à 15 min pop-entertainment extra aan toevoegen?
Komaan zeg.
Daar heb je een punt, maar aan het feit dat je maar 60 minuten voetbal ziet weigert de voetbalwereld iets te doen. Daar ligt het echte probleem. Niet aan een halftime show die indien goed gedaan gewoon plezant kan zijn. Al moet ik dat wel nog zien. ;) Leuk dat men voor iets als een wk finale gewoon iets extra’s doet.

Maar het is weer iets anders, dus automatisch kortsluiting bij de modale voetbalfan.

Zaken als die water breaks, te laks bestraffen van spelbederf en belachelijk weinig extra tijd, dat zijn zaken waar we ons terecht aan moeten ergeren.

Daar heb je een punt, maar aan het feit dat je maar 60 minuten voetbal ziet weigert de voetbalwereld iets te doen. Daar ligt het echte probleem. Niet aan een halftime show die indien goed gedaan gewoon plezant kan zijn. Al moet ik dat wel nog zien. ;) Leuk dat men voor iets als een wk finale gewoon iets extra’s doet.

Maar het is weer iets anders, dus automatisch kortsluiting bij de modale voetbalfan.

Zaken als die water breaks, te laks bestraffen van spelbederf en belachelijk weinig extra tijd, dat zijn zaken waar we ons terecht aan moeten ergeren.
Die halftime show zet ik nochtans in hetzelfde rijtje als de hydration breaks. Overbodig en afvoeren.

Daarnaast moet ik eerlijk toegeven dat ik geen metingen gezien heb van hoeveel voetbal we nu daadwerkelijk gezien hebben tijdens de WK-matchen. Maar met de aangepaste regels rond blessurebehandelingen en wissels, en het laten doorgaan van veel kleine foutjes, lijkt de flow van het spel alleszins verhoogd en is er nu terug meer voetbal te zien.
Maar dat is een gevoel eerlijk gezegd, zou het graag cijfermatig onderbouwd zien.

Tijdens de rust wil ik gewoon een droge analyse zien en wat dwaze mopjes tussen de studiogasten. Geen nood aan shakira of andere popiconen.

Daarnaast moet ik eerlijk toegeven dat ik geen metingen gezien heb van hoeveel voetbal we nu daadwerkelijk gezien hebben tijdens de WK-matchen. Maar met de aangepaste regels rond blessurebehandelingen en wissels, en het laten doorgaan van veel kleine foutjes, lijkt de flow van het spel alleszins verhoogd en is er nu terug meer voetbal te zien.
Maar dat is een gevoel eerlijk gezegd, zou het graag cijfermatig onderbouwd zien.
Gaat zeker beter zijn. Maar veel matchen werd dan weer maar gewoon een paar minuten extra tijd gerekend. Paraguay bewees ook dat die regels ook zeer halfslachtig waren en je perfect er nog een half uur af kan pitsen.

Toch allemaal geen drama zeg.

Als het een beetje een leuke show is kan ik daar zeker mee leven.

Als football fan kan ik die super bowl half time show meestal wel smaken.
We gaan hier live toch niets van meemaken? Normaal in die 15 pauze: beetje reclame en wat analytisch gekeuvel. Die halftime show zal daarom hier toch niet uitgezonden worden? Lijkt me vooral vervelend voor de spelers die opeens moeten wennen aan een ander ritme. Voor de FIFA is het voetbal al lang niet meer het belangrijkste ...

Ik vind dergelijke shows wel eens amusant om te zien, maar dat ze die dan voor de match uitgebreid doen. Zo een pauze hoeft nu toch echt niet langer te duren. Zonde!

Ik hoop dat er geen trend gezet is in de veramerikanisering van ons voetbal en dat we op volgend WK verlost zijn van dergelijke fratsen zoals die hydration break en dit eerlijk gezegd.

Ah, die zingt ook :unsure: .

Sorry, maar waarom wil je zo hard naar de "Amerikanisering" van alles voor voetbal? Mss ben ik conservatief of nostalgisch op dat gebied, dat kan.
Maar heb enkele jaren NBA best wel intensief gevolgd (met opstaan om 4/5 u 's morgens om matchen uit de East te bekijken), en stoorde me gigantisch aan de ellenlang durende matchen, reclame breaks, en dat allemaal in de laatste 2 minuten, wil je daar echt naar toe? Want dat is mijn inziens de weg die je hiermee inslaat...

Terug
Bovenaan