Knockouts: 8ste Finale

Misschien kan een Doku wel handig zijn om in de buurt van Spanje's 13 wat fouten uit te lokken.

Spanje lijkt mij toch ergens de meest moeilijke noot om te kraken. Maar Rudi gaat natuurlijk een geniaal plan uitdokteren.

aan Ronaldo die 41 jaar is, het beste is er duidelijk vanaf.
Op het veld dan toch, ernaast daarentegen ... en dat na die prestaties dit tornooi en een non-match tegen Spanje met uitschakeling tot gevolg:

"ik heb drie titels gewonnen voor Portugal en voor Cristiano had Portugal niets gewonnen" :crazy:

Gelukkig is dat kleinere Europese tornooi van evenveel waarde als het grootste tornooi waar ie zelfs nooit het podium heeft kunnen bereiken, wat een toeval. Al die niet gewonnen matchen of uitschakelingen op WKs tegen niet-Europese landen als Marokko, Uruguay, Brazilië, Ivoorkust, Zuid-Korea, USA, Iran, Colombia en Dokter Congo laten toch iets anders uitschijnen in de echte wereld.

Op het veld dan toch, ernaast daarentegen ... en dat na die prestaties dit tornooi en een non-match tegen Spanje met uitschakeling tot gevolg:

"ik heb drie titels gewonnen voor Portugal en voor Cristiano had Portugal niets gewonnen" :crazy:

Gelukkig is dat kleinere Europese tornooi van evenveel waarde als het grootste tornooi waar ie zelfs nooit het podium heeft kunnen bereiken, wat een toeval. Al die niet gewonnen matchen of uitschakelingen op WKs tegen niet-Europese landen als Marokko, Uruguay, Brazilië, Ivoorkust, Zuid-Korea, USA, Iran, Colombia en Dokter Congo laten toch iets anders uitschijnen in de echte wereld.
Hij is een topspeler geweest maar ik blijf erbij dit Portugal had veel bevrijder gespeeld zonder hem eist altijd de bal op overal en doet er heel weinig mee.

Tja die uitspraak is er los over het ek waar hij in de finale geblesseerd geraakte en zijn ploeg het over de streep trok imo zonder hem.

Het blijft een icoon maar zijn ego is groter dan zijn Portugal dat is wel jammer.

Kom kom, 't is ook zijn fout niet dat hij telkens opgesteld wordt he. Welke speler gaat nu zeggen tegen de coach dat hij niet moet opgesteld worden.

Martinez is to blame. Weer maar eens.

Tja die uitspraak is er los over het ek waar hij in de finale geblesseerd geraakte en zijn ploeg het over de streep trok imo zonder hem.
Als je alle matchen speelt maar geblesseerd geraakt in de finale heb je dus geen aandeel in die winst. Ok, genoteerd 🙃.

Misschien kan een Doku wel handig zijn om in de buurt van Spanje's 13 wat fouten uit te lokken.

Spanje lijkt mij toch ergens de meest moeilijke noot om te kraken. Maar Rudi gaat natuurlijk een geniaal plan uitdokteren.
Tegen het Spanje van gisteren maken ze wel een kans. Die speelden geen geweldige match, alleen speelde Portugal nog slechter.

Als je alle matchen speelt maar geblesseerd geraakt in de finale heb je dus geen aandeel in die winst. Ok, genoteerd 🙃.
Het is ook niet dat hij veel gedaan heeft in het ek 2016 3 goals waarvan 2 draw tegen Hongarije en 3 assists maar ja echt indrukwekkend is het toch niet en een grote aandeel al zeker niet.

Maar soit ieder zijn mening ik blijf erbij in landen verband heeft Ronaldo niet veel bereikt.

Belgie ligt er uit tegen Spanje. Als we winnen is het door geluk, of factoren zoals strafschop, rode kaart ect...

Samenvatting
- Belgie-Egypte was een kutmatch. Zonder die sprint van Lukaku en geklunkel van Egyptische verdediging hadden we gewoon verloren.

-Belgie-Iran.
Afwerking 0%

-Belgie-Nieuw Zeeland
We speelden tegen een zwakke ploeg... Nieuw Zeeland heeft zelf weten scoren...

-Belgie-Senegal
we hebben letterlijk niets gedaan tot de 85ste min. Senegal heeft het uit handen gegeven.

Belgie-Amerika
deftige match.

Belgie ligt er uit tegen Spanje. Als we winnen is het door geluk, of factoren zoals strafschop, rode kaart ect...

Samenvatting
- Belgie-Egypte was een kutmatch. Zonder die sprint van Lukaku en geklunkel van Egyptische verdediging hadden we gewoon verloren.

-Belgie-Iran.
Afwerking 0%

-Belgie-Nieuw Zeeland

-Belgie-Senegal
we hebben letterlijk niets gedaan tot de 85ste min. Senegal heeft het uit handen gegeven.

Belgie-Amerika
deftige match.
Bedankt voor deze samenvattende analyse.

Samenvatting

-Belgie-Iran.
Afwerking 0%

-Belgie-Nieuw Zeeland

-Belgie-Senegal

Belgie-Amerika
deftige match.
Gij moet plezant zijn op feestjes

140.000 euro vermogen hebben en toch zo zuur zijn. Faut le faire.
We hebben nog geen enkele topploeg gehad

Tegen een Argentinie, Engeland, Spanje, Frankrijk verliezen we gewoon.

Tegen Senegal werden we zelf afgeslacht tot de 85ste min.
Ik probeer de werkelijkheid te bekijken. En niet mee te gaan met die hypes.

Op het Wk 2018 hadden we pas een ploeg. Direct vanaf de eerste groepsmatch waren we perfect.

Zelf als Belgie de finale haalt, supporter ik voor de tegenstander. We hebben een bende overbetaalde spelers die puur geluk hebben.

Frankrijk, of Noorwegen mag het WK winnen.

Op het WK 2018 was ik zware supporter voor de Rode Duivels. Nu kunnen ze mijn kloten kussen.

Fuck die hype.

Samenvatting

-Belgie-Iran.
Afwerking 0%

-Belgie-Nieuw Zeeland

-Belgie-Senegal

Belgie-Amerika
deftige match.
Elke match moet nog altijd gespeeld worden. 't Is niet omdat je goed of slecht speelt dat automatisch de uitslag van de volgende match bepaald is.
Spanje is favoriet maar het is niet dat we ons daar zomaar moeten bij neerleggen en het niet moeten proberen.

Laatst bewerkt:
We gingen er toen ei zo na uit tegen (een toen nog minder goed dan nu) Japan he…

Zonder geluksbal van Vertonghen komen we misschien nooit meer in die match.

Tegen Brazilië ook veel geluk gehad nog.

En die groepsfase? Moeizame start tegen Panama, samba tegen Tunesië en van Engeland gewonnen in een match die niemand wou winnen eigenlijk.

Zoveel indrukwekkender dan nu deze van zelfvertrouwende overlopende Amerikanen vernederen in eigen huis met een totaalprestatie.

Dat er mensen zijn, die opstaan om 2u, voor die kutmatch te bekijken.. goe zot.

Dan die Rode Duivels de pot op kunnen.
En die Garcia zeker...

Ik ben content voor Belgie, dat we zo ver geraken op het WK, maar de Rode Duivels sucken gewoon...Zeker Lukaku. Spits van de Aldi. Krijgt gewoon ballen en tikt ze binnen... kan een kind van 5 jaar ook.

Dat er mensen zijn, die opstaan om 2u, voor die kutmatch te bekijken.. goe zot.

Dan die Rode Duivels de pot op kunnen.
En die Garcia zeker...

Ik ben content voor Belgie, dat we zo ver geraken op het WK, maar de Rode Duivels sucken gewoon...Zeker Lukaku. Spits van de Aldi. Krijgt gewoon ballen en tikt ze binnen... kan een kind van 5 jaar ook.
Gezien het beperkte aantal minuten dat Lukaku op het veld staat doet hij dat meer dan behoorlijk vind ik.

Terug
Bovenaan