Knockouts: 8ste Finale

Misschien kan een Doku wel handig zijn om in de buurt van Spanje's 13 wat fouten uit te lokken.

Spanje lijkt mij toch ergens de meest moeilijke noot om te kraken. Maar Rudi gaat natuurlijk een geniaal plan uitdokteren.

aan Ronaldo die 41 jaar is, het beste is er duidelijk vanaf.
Op het veld dan toch, ernaast daarentegen ... en dat na die prestaties dit tornooi en een non-match tegen Spanje met uitschakeling tot gevolg:

"ik heb drie titels gewonnen voor Portugal en voor Cristiano had Portugal niets gewonnen" :crazy:

Gelukkig is dat kleinere Europese tornooi van evenveel waarde als het grootste tornooi waar ie zelfs nooit het podium heeft kunnen bereiken, wat een toeval. Al die niet gewonnen matchen of uitschakelingen op WKs tegen niet-Europese landen als Marokko, Uruguay, Brazilië, Ivoorkust, Zuid-Korea, USA, Iran, Colombia en Dokter Congo laten toch iets anders uitschijnen in de echte wereld.

Op het veld dan toch, ernaast daarentegen ... en dat na die prestaties dit tornooi en een non-match tegen Spanje met uitschakeling tot gevolg:

"ik heb drie titels gewonnen voor Portugal en voor Cristiano had Portugal niets gewonnen" :crazy:

Gelukkig is dat kleinere Europese tornooi van evenveel waarde als het grootste tornooi waar ie zelfs nooit het podium heeft kunnen bereiken, wat een toeval. Al die niet gewonnen matchen of uitschakelingen op WKs tegen niet-Europese landen als Marokko, Uruguay, Brazilië, Ivoorkust, Zuid-Korea, USA, Iran, Colombia en Dokter Congo laten toch iets anders uitschijnen in de echte wereld.
Hij is een topspeler geweest maar ik blijf erbij dit Portugal had veel bevrijder gespeeld zonder hem eist altijd de bal op overal en doet er heel weinig mee.

Tja die uitspraak is er los over het ek waar hij in de finale geblesseerd geraakte en zijn ploeg het over de streep trok imo zonder hem.

Het blijft een icoon maar zijn ego is groter dan zijn Portugal dat is wel jammer.

Kom kom, 't is ook zijn fout niet dat hij telkens opgesteld wordt he. Welke speler gaat nu zeggen tegen de coach dat hij niet moet opgesteld worden.

Martinez is to blame. Weer maar eens.

Tja die uitspraak is er los over het ek waar hij in de finale geblesseerd geraakte en zijn ploeg het over de streep trok imo zonder hem.
Als je alle matchen speelt maar geblesseerd geraakt in de finale heb je dus geen aandeel in die winst. Ok, genoteerd 🙃.

Misschien kan een Doku wel handig zijn om in de buurt van Spanje's 13 wat fouten uit te lokken.

Spanje lijkt mij toch ergens de meest moeilijke noot om te kraken. Maar Rudi gaat natuurlijk een geniaal plan uitdokteren.
Tegen het Spanje van gisteren maken ze wel een kans. Die speelden geen geweldige match, alleen speelde Portugal nog slechter.

Als je alle matchen speelt maar geblesseerd geraakt in de finale heb je dus geen aandeel in die winst. Ok, genoteerd 🙃.
Het is ook niet dat hij veel gedaan heeft in het ek 2016 3 goals waarvan 2 draw tegen Hongarije en 3 assists maar ja echt indrukwekkend is het toch niet en een grote aandeel al zeker niet.

Maar soit ieder zijn mening ik blijf erbij in landen verband heeft Ronaldo niet veel bereikt.

Alle heisa rond de match en het gastland gewoon in eigen huis vernederen zorgt ervoor dat die toch ook in het lijstje legendarische matchen komt voor mij, samen met Senegal en die uit 2018 (Brazilië, Japan) en 2014 (VS).

Onana uit het toernooi

Daar vreesde iedereen gisteren al voor natuurlijk. Spijtig!!

Onana uit het toernooi

Doodzonde, hij leek net klaar om te presteren. Ook zonde voor de ploeg, hij had écht wel een rol op het veld. Hopelijk blijft hij bij de groep, toch ook een leidersfiguur met charisma.

Terug
Bovenaan