Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft al 3 wisselmomenten gebruikt dus geen wissel meer mogelijk?
Neymar 0 meerwaarde. Idiote wissel

Alle aandacht dit tornooi naar Messi en Mbappé voorlopig, maar idd wat Haaland allemaal aan het presteren is, toch ook niet normaal!Haaland, wat een baas. Haarlintje af.
Oh ja, die wisselmomenten vergeten.Heeft al 3 wisselmomenten gebruikt dus geen wissel meer mogelijk?
Neymar 0 meerwaarde. Idiote wissel
Je kan die nog altijd brengen na een achterstand natuurlijk. Die wissel was toch een soort kantelpunt in de partij zoals @quo_vadis ook al zei.De Neymar wissel is een wissel die hij altijd moet doen. Dat is een god in Brazilië. Die zou heel het land over zich krijgen moesten ze er uit gaan zonder Neymar te brengen. (Misschien nu nog altijd natuurlijk)
Neymar is een schim van zijn vroegere zelf, maar dat land kan geen afscheid nemen van hun laatste grote ster.Neymar heeft echt niks gebracht in die 20 minuten, slechte wissel van Ancelotti.
Anderlecht kan ook nog een keeper gebruiken.Die is free agent
Misschien geen slecht idee voor Club Brugge

Oh, ineens kan het nog!Bon, als Brazilie nu eens een keertje scoort, heb ik voor het eerst in hele lange tijd nog eens perfecte score in men prono.
Kom, hij plant z'n elleboogPenalty? Hij gaat toch gewoon in duel?
Zuiver penalty wederomIdemBon, als Brazilie nu eens een keertje scoort, heb ik voor het eerst in hele lange tijd nog eens perfecte score in men prono.

Bon, als Brazilie nu eens een keertje scoort, heb ik voor het eerst in hele lange tijd nog eens perfecte score in men prono.