Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond het opvallend dat quasi elke Amerikaan (inclusief media) verbolgen was over die rode kaart voor Balogun en overtuigd was dat zoiets nooit rood mocht zijn. Beetje chauvinisme kan ik wel begrijpen maar dit ging wel erg ver.Deze is ook nog een mooie uit het artikel van de BBC hierover:
Die Amerikanen kennen gewoon geen kloten van voetbal![]()
En ik altijd maar denken dat Fransen het meest chauvinistische volk zijn.Ik vond het opvallend dat quasi elke Amerikaan (inclusief media) verbolgen was over die rode kaart voor Balogun en overtuigd was dat zoiets nooit rood mocht zijn. Beetje chauvinisme kan ik wel begrijpen maar dit ging wel erg ver.
Vergeleken met de fout van Messi of die fout op Trossard (die beiden niks kregen) leek dit nog het meest op een ongeluk ipv bewuste foutIk vond het opvallend dat quasi elke Amerikaan (inclusief media) verbolgen was over die rode kaart voor Balogun en overtuigd was dat zoiets nooit rood mocht zijn. Beetje chauvinisme kan ik wel begrijpen maar dit ging wel erg ver.
Dit! Hopelijk gewoon de VS vernederen met forfait cijfers na dit debacle. Geen ruimte voor discussie laten.DOORGAAN! KAPOTMAKEN!
Nochtans een schandalige vertoning op het WK 2002 van Brazilië tegen de Belgen en éen van de schandaligste rode kaarten voor een speler van Turkije.Rare beslissing.
Straks Brazilië tegen Noorwegen. Ik hoop op een Noorse stunt. Toen ik jonger was keek ik wel enorm op naar de Brazilianen met Ronaldo, Ronaldinho, Roberto Carlos, Rivaldo, ... Dat waren nog eens fenomenen.
Wedstrijd spelen onder voorbehoud, bij verlies klacht indienen en desnoods naar de rechtbank stappen. De regels zijn echt gewoon duidelijk.Maar ja, wat is voet bij stuk houden? Fifa gaat hun beslissing nooit terugdraaien. Dus de enige actie die je zou kunnen uitvoeren is de match niet spelen, en dat zou ook niet veel opschieten want dan gaat de VS ook gewoon door.
Bij nipt* verlies dan. Bij een 5-0 om de oren, zou ik dit nu precies niet doen, kwestie van je niet belachelijk te maken dan...Wedstrijd spelen onder voorbehoud, bij verlies klacht indienen en desnoods naar de rechtbank stappen. De regels zijn echt gewoon duidelijk.
Ze hebben het letterlijk zonet gedaan op vraag van Trump... Maar goed, je hebt helaas gelijk in deze realiteit.Maar ja, wat is voet bij stuk houden? Fifa gaat hun beslissing nooit terugdraaien. Dus de enige actie die je zou kunnen uitvoeren is de match niet spelen, en dat zou ook niet veel opschieten want dan gaat de VS ook gewoon door.
Niet spelen is dat ook. Dan geeft ge forfait en ligt ge er per definitie uit, ook als ge achteraf gelijk zou krijgen.Spelen onder voorbehoud is toegeven hé.
En zo geschiedde.. Topschutter mag spelen.Zou Trumpie komen kijken? Impact niet onderschatten denk ik in zo een gek land.
Ik was in die periode ook immens fan van Brazilië. Dat was ook de periode dat ik op een EK/WK van bijna elk land de basisploeg kende en van de grotere landen ook van elke speler wist bij welk team die speelde.Rare beslissing.
Straks Brazilië tegen Noorwegen. Ik hoop op een Noorse stunt. Toen ik jonger was keek ik wel enorm op naar de Brazilianen met Ronaldo, Ronaldinho, Roberto Carlos, Rivaldo, ... Dat waren nog eens fenomenen.