StevenFM
Well-known member
Gewoon die tweet ophangen in de kleedkamer.DOORGAAN! KAPOTMAKEN!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon die tweet ophangen in de kleedkamer.DOORGAAN! KAPOTMAKEN!
Erg om te zeggen, maar wat bereik je daarmee? Die Infantino is heer en meester en iedereen laat het begaan. Niet voor niks ook niet dat hij zoveel extra landen aan boord gehesen heeft. Zal wel telkens in ruil voor wat extra steun zijn.US riskeert hiermee uitgesloten te worden van competitie (artikel 19 - Third party interference). Ik zou in elk geval moesten we eruit gaan een klacht indienen.
Meteen mss niet, maar kan wel een aanzet zijn naar de ondergang. Niets is voor eeuwigErg om te zeggen, maar wat bereik je daarmee? Die Infantino is heer en meester en iedereen laat het begaan. Niet voor niks ook niet dat hij zoveel extra landen aan boord gehesen heeft. Zal wel telkens in ruil voor wat extra steun zijn.
Welke morele argumenten kunnen wij opwerpen tegen de winnaar van de FIFA Peace Prize?US riskeert hiermee uitgesloten te worden van competitie (artikel 19 - Third party interference). Ik zou in elk geval moesten we eruit gaan een klacht indienen.
Kreeg Kane daar geen penalty toen ie werd omver gekegeld?Adham Makhadmeh
Een 39-jarige Jordaniër.
Edit: Heeft onze 1-5 tegen NZ gefloten en de 2-1 van Engeland tegen Congo en daar heb ik in die wedstrijden nu toch geen al te grote blunders opgemerkt (tenzij ik hier even iets over het hoofd zie).
Nee hoor.Kreeg Kane daar geen penalty toen ie werd omver gekegeld?
Ik zie Bouchez nog wel een bromance met Infantino opzetten. Ook voetbalvoorzitter!Onze koning Filip heeft ook met Infantino gebeld.
We beginnen nu met een 0-2 achterstand.
Fak neen, hier mogen we niet mee akkoord gaan, los van het resultaat of wat morgen gebeurtGewoon winnen en klaar. Wij kunnen die yankees heus wel aan.

SuccesKan de bond hier eigenlijk tegen in beroep gaan?
Waar staat eigenlijk het officiële statement van de fifa ?