Knockouts: 8ste Finale

We weten allemaal wat hier achter de schermen gebeurd is (en al jaren aan de gang is bij fifa), en dit is dan nog maar het topje van de ijsberg dat we effectief te weten komen. Ik ben al benieuwd naar de arbitrage...

Los daarvan: gebruiken als motivatie, vlijmscherp starten en ze gewoon kapot maken

US riskeert hiermee uitgesloten te worden van competitie (artikel 19 - Third party interference). Ik zou in elk geval moesten we eruit gaan een klacht indienen.

US riskeert hiermee uitgesloten te worden van competitie (artikel 19 - Third party interference). Ik zou in elk geval moesten we eruit gaan een klacht indienen.
Erg om te zeggen, maar wat bereik je daarmee? Die Infantino is heer en meester en iedereen laat het begaan. Niet voor niks ook niet dat hij zoveel extra landen aan boord gehesen heeft. Zal wel telkens in ruil voor wat extra steun zijn.

Erg om te zeggen, maar wat bereik je daarmee? Die Infantino is heer en meester en iedereen laat het begaan. Niet voor niks ook niet dat hij zoveel extra landen aan boord gehesen heeft. Zal wel telkens in ruil voor wat extra steun zijn.
Meteen mss niet, maar kan wel een aanzet zijn naar de ondergang. Niets is voor eeuwig

Adham Makhadmeh

Een 39-jarige Jordaniër.

:biglaugh:

Edit: Heeft onze 1-5 tegen NZ gefloten en de 2-1 van Engeland tegen Congo en daar heb ik in die wedstrijden nu toch geen al te grote blunders opgemerkt (tenzij ik hier even iets over het hoofd zie).
Kreeg Kane daar geen penalty toen ie werd omver gekegeld?

Voordeel is wel dat heel wat neutrale supporters die zich na Senegal eerder tégen ons gekeerd hadden, nu morgen vóor ons gaan supporteren.
Extra voordeel - neem ik aan (?) - extra gemotiveerde rode duivels morgen (of zou toch moeten...)

Na Frankrijk gezien te hebben, denk ik dat de europese landen een nadeel gaan hebben 😆 Dat in 2022 Argentinie moest winnen lag er al dik op. Maar dit wk gaat toch alles overtreffen 😅

Eigenlijk moet je je een uur voor de match terugtrekken en laat ze daar maar zitten in hun stadion.

Maar eigenlijk eigenlijk moet je ze gewoon kapotmaken nu. Lijkt me dat een betere motivatie niet kan.

Maar dan...bij uitschakeling...gaat Trump de visa van de spelers intrekken. Het zou zomaar kunnen.

Als er opzichtigz benadeling van België gebeurt kan dat wel het einde van de Fifa zijn he. Het failliet van die hele organisatie.
Laat Uefa een wk opzetten. Hier willen veel landen toch niks mee te maken hebben lijkt me.

Terug
Bovenaan