Knockouts: 8ste Finale

Zo verdedigend spelen, is hun goed recht. Zijn voornamelijk spelers die in de MLS spelen en bij subtoppers of middenmoot in Zuid Amerika. Beste spelers zijn bij Brighton en Strasbourg. En dan tegen Frankrijk, tsja.
Beetje zoals Iran tegen Belgie of Kaapverdie tegen Spanje.
Leuk om te zien, is het niet, maar je kan er niets op tegen hebben.

Het is inderdaad vooral hun ontzettend vuil en onsportief gedrag dat zo tegen de borst stuit. Ik zou mij schamen als Beerschot op zo'n manier tegen bv Club Brugge zou spelen. Dat gedrag en het gedoogbeleid van de arbiter is onbegrijpelijk in deze fase van een WK. Eens te meer een voorbeeld om het aantal deelnemers in te perken zodat je zo'n onnozele 3e plaats ploegen er niet meer in hebt.

Behalve dan zaken zoals die penaltystip, of dat veinzen van blessures. Dat is gewoon proberen valsspelen.

Goed ja, op twitter zijn ze er allemaal trots op. Dus dat zegt genoeg over hoe die mannen naar voetbal kijken, en het voetbal lijkt daar echt maar bijzaak.
Zelfs dat mag, het moet gewoon bestraft worden. Daarvoor heb je dus wedstrijdleiding.

Zo verdedigend spelen, is hun goed recht. Zijn voornamelijk spelers die in de MLS spelen en bij subtoppers of middenmoot in Zuid Amerika. Beste spelers zijn bij Brighton en Strasbourg. En dan tegen Frankrijk, tsja.
Beetje zoals Iran tegen Belgie of Kaapverdie tegen Spanje.
Leuk om te zien, is het niet, maar je kan er niets op tegen hebben.

Het is inderdaad vooral hun ontzettend vuil en onsportief gedrag dat zo tegen de borst stuit. Ik zou mij schamen als Beerschot op zo'n manier tegen bv Club Brugge zou spelen. Dat gedrag en het gedoogbeleid van de arbiter is onbegrijpelijk in deze fase van een WK. Eens te meer een voorbeeld om het aantal deelnemers in te perken zodat je zo'n onnozele 3e plaats ploegen er niet meer in hebt.
Argentinië is geen 3e plaats ploeg.

De Mexicanen nu de Engelsen wakker gaan houden. Ook echt zielig. Maar helaas niet iets typisch Amerikaans, want genoeg marginale Hollanders die ook ieder jaar vinden dat ze zo de match moeten gaan proberen beïnvloeden.

Behalve dan zaken zoals die penaltystip, of dat veinzen van blessures. Dat is gewoon proberen valsspelen.

Goed ja, op twitter zijn ze er allemaal trots op. Dus dat zegt genoeg over hoe die mannen naar voetbal kijken, en het voetbal lijkt daar echt maar bijzaak.
Die vrouw in het publiek toch ook? "Dat is strijden voor uw land, wij zijn Paraguay!"

Tja als je daar fier op bent...

Ik krijg echt wel schrik voor wat de scheids allemaal gaat uitsteken in die wedstrijd. Remember Z-Korea wat daar toen allemaal gebeurd is om die ploeg toch maar in de halve finale te krijgen.

Ongelooflijk. Ik dacht de fout eens terug te bekijken, want had verwacht dat die licht was. Die was gewoon donkerrood. Competitievervalsing tot en met. Dit tornooi wordt met de dag gortiger.

Terug
Bovenaan