marcel Well-known member Vandaag om 19:23 #781 amai, Argentinië gaat hier zwaar uit hun schulp mogen komen, want tegen dit blok 3x scoren lijkt mij niet simpel.
amai, Argentinië gaat hier zwaar uit hun schulp mogen komen, want tegen dit blok 3x scoren lijkt mij niet simpel.
D dadash Well-known member Vandaag om 19:24 #792 truitje trek en hij staat op zijn voet dus ergens wel terecht
Général Zantas Well-known member Vandaag om 19:25 #795 mp4me zei: Gaat toch vooral om op die voet te gaan staan? Klik om te vergroten... Inderdaad, geen idee waarom Joos dat helemaal niet ziet.
mp4me zei: Gaat toch vooral om op die voet te gaan staan? Klik om te vergroten... Inderdaad, geen idee waarom Joos dat helemaal niet ziet.
Philharmoniker Active member Vandaag om 19:25 #796 Ding is wel dat ze in staat zijn om die argentijnen los uit verband te spelen.
gamer5 Well-known member Vandaag om 19:25 #797 Ik gun het Messi maar laat nu Egypte maar winnen. Belachelijke beslissing.
Deco Member Vandaag om 19:25 #798 Beste actie van Messi van vandaag. De ref dwingen om de goal af te keuren. Klein mannetje toch.
Sneeuwstorm Well-known member Vandaag om 19:25 #799 Er was een overtreding, spijtig voor Egypte maar terecht afgekeurd