Mag ik vragen naar de titel van deze programma's? Ben namelijk wel fan van dit soort tv!Neen da zeker niet, maar ben enorm fan van dat programma, ken ht al jaren van toen het nog in de UK en NL was, dus ken er alles van
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag ik vragen naar de titel van deze programma's? Ben namelijk wel fan van dit soort tv!Neen da zeker niet, maar ben enorm fan van dat programma, ken ht al jaren van toen het nog in de UK en NL was, dus ken er alles van
Die chief komt mij bekend voor. Is die misschien nog al op tv geweest?

Die 2 die gepakt zijn wisten niet dat de speurders er waren. Ze hebben niet meer door het raam gekeken toen de speurders aankwamen.Die speurders zullen ook wel hopen dat het allemaal zo simpel zal zijn
Dan nemen die een kamer vanwaar ze "amai, echt alles kunde zien"
Dan zien ze die wagens komen (een van die teams ziet ze door hun gordijn kijken)
Dan zwijgen ze niet, waardoor ze hun kamer weggeven
En als er dan geklopt wordt, dan geloven ze direct dat het de kuisvrouw is en doen ze gewoon open.
Meestal is't: "ge kijkt te veel films", maar deze twee mogen er gerust wat meer kijken voor ze nog eens aan zoiets mee doen
Ge denkt dat een hotel gaat toelaten dat ge daar random door de gangen alle kamers gaat afluisteren en potentieel binnenvallen?De productie streamed live beelden van aan de balie door naar de speurders, maar ze mogen geen balie informatie over wie in welke kamer zit doorgeven aan de speurders? Dat vond ik een misser, als ge die camera beelden krijgt dan krijgt ge zeker ook kamernummers en dus kon de cameraman ook gewoon hun kamernummer doorgeven. Ze hadden er gewoon in moeten fabriceren “balie meldt dat zij in kamer 307 zitten” klaar, nu moesten ze er ineens een mission impossible afluister thema in steken, wat dus waarschijnlijk ook fake was en al zeker geen goede simulatie.

Hij komt me idd heel bekend voor.Die chief komt mij bekend voor. Is die misschien nog al op tv geweest?
Ze waren nog net vergeten om fake luide voetstappen te maken"Ik zal pas uit de badkamer komen als jullie eerst weggaan!"
- "OK we gaan nu weg <klopt deur dicht> We zijn nu weg, we staan in de gang achter de deur"
-> Komt de badkamer uit en wordt direct opgepakt
Dit deed mij denken aan tikkertje op het niveau van de lagere school / kleuterschool.

mannelijke collega: "ETA tree zero"ETA’s???
- Mannelijke collega: ETA tree zero
- Vrouwelijke collega: Verwachtte aankomsttijd ongeveer 30 minuten volgens de gps (en doe nekeer normaal will ya?!)
Wat een blaaskaak die vent.
Is het te vergelijken? Of is het zoals je 'SAS: who dares wins' zou vergelijken met 'Kamp Waes'?In UK en NL is de naam Hunted
De Buurtpolitie.Die chief komt mij bekend voor. Is die misschien nog al op tv geweest?
De NL Hunted is het kader waarop Play4 alles heeft gebouwd, het decor met buislampen voor HQ, de camerabeelden met de VHS-lijnen erdoor, de gopro cutscenes, het hysterische switchen van shots, dezelfde muziekjes etc. Het format is redelijk strikt. Zelfs de chief is even gladgeschoren, hoewel dat me eerder na-apen lijkt dan verplicht.Is het te vergelijken? Of is het zoals je 'SAS: who dares wins' zou vergelijken met 'Kamp Waes'?
Dat is HauntedOmdat Hunted meer een naam is voor een show over paranormale activiteiten?
Ik vind deze naam veel beter.

Normaal worden ze gevolgd door 1 cameraman.Vind het wel grappig die koppels zijn op de vlucht met een voltallige cameraploeg en met momenten word er zelfs gefilmd door een volgwagen.
Programma is origineel concept van in de UK en elk land die dit nadien overkoopt met zich houden aan bepaalde regels. Is bij alles prograams zo he , komen eten, the voice,....De NL Hunted is het kader waarop Play4 alles heeft gebouwd, het decor met buislampen voor HQ, de camerabeelden met de VHS-lijnen erdoor, de gopro cutscenes, het hysterische switchen van shots, dezelfde muziekjes etc. Het format is redelijk strikt. Zelfs de chief is even gladgeschoren, hoewel dat me eerder na-apen lijkt dan verplicht.
Het raadsel is waarom dat zo nodig Klopjacht moet noemen, er is al zoveel Engels hier, je kan Hunted ook aanhouden.