Renegadexxripxx
Well-known member
Omdat anderen niet moeten denken op te kunnen leggen welke post jij mag ontvangen...
Er is volgens mij geen VME want er is ma
ar 1 eigenaar van alle appartementen.
Het lijkt mij beetje absurd dat de eigenaar bepaald wat soort post de huurder mag ontvangen? Huishoudelijk reglement of niet.
Nu het argument 'ik vind dit absurd' is niet echt sterk daarmee dat ik eens wilde horenmisschien dat iemand hier meer kennis van heeft dan ik.
Ik heb altijd verstaan dat er een huishoudelijk reglement kan opgelegd worden. En dat huishoudelijk reglement beperkt de vrijheid die je kan hebben.
Als iets opgelegd wordt omdat er tekenen zijn van overlast. En dit een maatregel is om die overlast te voorkomen. Dan kan ik daar begrip voor opbrengen.
Zeker omdat ik reclame nu niet op hetzelfde niveau zet als "post".
Uiteindelijk is dat het nadeel van gemeenschappen. Je offert dan een stuk van uw absolute vrijheid, blijheid op ten bate van die gemeenschap.
Maar ik ben geen jurist. En voor mij, maar dat is voor iedereen anders, is reclame nu niet direct iets waarvoor ik ga vechten om dat in mijn brievenbus te mogen blijven ontvangen... of als zo'n maatregel naar voren komt in het huishoudelijk reglement dat ik mij daar in zou opjagen.
misschien dat iemand hier meer kennis van heeft dan ik.