Renegadexxripxx
Well-known member
Ik ben deel van een Class Action in de Verenigde Staten, blijkbaar is er daar een uitspraak van geweest en ik heb nu in de post hier een check van een Amerikaanse bank gekregen "Pay to the order of", bedragje van 3 cijfers voor de komma. Leve Amerikaanse consumentenrechten.
Mag je met zo'n check nog bij de bank hier aankloppen? Indien nee, is er een alternatief?
Ter info: is legitiem, informatie over de class action staat ook in de bijgevoegde brief, inclusief referentie van rechtszaak en uitspraak in kwestie. Als je de documenten van de rechtszaak opzoekt in de officiele docket vind je mijn naam daar ook in terug, alsook het bedrag waar ik "recht" op heb en dat effectief op de check staat, met onderaan de handtekening van de rechter. Dat zou al hun zorgen inzake witwassen etc toch gerust moeten stellen. Desondanks wil ik zeker niet riskeren dat ik hierdoor bij de bank verbannen wordt.
Ik zie echt niet in waarom men moeilijk zou gaan doen over 1000€.
Voor de rest heb je de documenten als bewijs die je indien men moeilijk doet kan voorleggen. Dus zelfs als het hoger is, zie ik nog niet echt een probleem.
)